Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija "Komaa" prognozuoja, jog uždraudus alkoholio reklamą, agentūros neteks dar apie 16 mln. litų pajamų.
"Komaa" teigimu, nuo 2012 metų sausio 1 dienos įsigaliosiantis visiškas alkoholio reklamos draudimas yra skubotas, kurį įvedus, iškils įvairių "absurdiškų" situacijų.
"Šalies reklamos rinka per trejus metus krito 50 proc. Be jokių abejonių, alkoholio reklamos draudimas nuo 2012 metų dar labiau smukdys reklamos segmentą, nes šio sektoriaus įmonės - didelis reklamos agentūrų darbdavys", - pranešime spaudai teigė "Komaa" valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis.
Iš 17-os atsakymus asociacijos apklausoje pateikusių agentūrų, 12 agentūrų pernai turėjo pajamų iš alkoholio reklamos. Bendra "Komaa" apklaustų agentūrų apyvarta iš alkoholio reklamos pajamų pernai siekė 16,12 mln. litų ir, pasak G.Šepučio, tikėtina, kad 2012 metais reklamos agentūros neteks panašios pajamų dalies.
Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija Lietuvoje vienija 21 kūrybines bei žiniasklaidos planavimo paslaugas teikiančią įmonę.
Naujausi komentarai