Per devynis šių metų mėnesius lietuviško kapitalo degalinių ir automobilių plovyklų tinklo „Vakoil“ pajamos išaugo 10 proc. – nuo 11,94 mln iki 13,15 mln. litų. Didėjančios prekybos apimtys ir klientų skaičius paskatino įmonę pradėti galvoti apie tinklo plėtrą visoje Lietuvoje.
Per devynis šių metų mėnesius „Vakoil“ pajamos išaugo 1,2 mln. litų, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2009 m. Augimas vyko pagal visus parametrus – 4 kartus buvo padidintas plovyklų sutarčių skaičius, 40 proc. augo su juridiniais asmenimis sudarytų sutarčių skaičius, kuro pardavimai išaugo 10 proc.
„Vakoil“ direktorius Povilas Ugianskis bendrovės pajamų ir klientų augimą sieja su metų pradžioje įmonėje pradėtomis įgyvendinti reformomis – degalinių modernizavimu, investavimu į personalo kvalifikacijos kėlimą. Šių metų pradžioje „Vakoil“ vadovai pradėjo iš esmės pertvarkyti kompanijos struktūrą ir darbo organizavimo principus.
Anot „Vakoil“ direktoriaus, artimiausiu metu kompanija svarstys galimybę papildomai investuoti nuo 2 iki 3 mln. litų į tinklo plėtrą. „Svarstome apie „Vakoil“ tinklo plėtrą į kitus Lietuvos miestus. Norėtume iki 2011 metų pabaigos įsigyti vieną, dvi degalines Vilniaus arba Klaipėdos apylinkėse“, – sako P. Ugianskis.
Lietuviško kapitalo degalinių tinklas „Vakoil“ Lietuvoje veiklą pradėjo 2001 metais, kai buvo atidaryta pirmoji degalinė. Didėjančios prekybos apimtys ir augantis klientų skaičius paskatino įmonę plėstis tiek Kauno mieste, tiek ir už jo ribų.
Šiandien „Vakoil“ tinklą sudaro šešios degalinės, iš kurių keturios – Kauno mieste, o likusios dvi – Prienų bei Kalvarijos rajonuose. Iš šešių „Vakoil“ degalinių dvi yra „Via Baltica“ kelyje – Kalvarijos degalinė yra 17 km nuo Kalvarijos sienos, o Armoniškių degalinė – 86 km nuo Kalvarijos sienos.
Naujausi komentarai