Artėjanti įsimylėjėlių šventė spontaniškai fotosesesijai įkvėpė vienos sostinės „Monton“ parduotuvės darbuotojus. Čia dirbančios merginos ir vaikinas nusprendė patys pristatyti naujausią apatinio trikotažo kolekciją.
„Prieš Valentino dieną vis daugiau mūsų pirkėjų apžiūri apatinio trikotažo lentynas. Nusprendėme solidarizuotis su pirkėjais ir palengvinti pasirinkimą“, - pasakojo linksmoje akcijoje dalyvavusi Sandra.
Pasak merginos, spontaniška fotosesija buvo taip pat ir savotiškas manifestas prieš mados diktatorių nustatytus moters grožio kanonus bei mados spaudoje vyraujančias idealiai nugludintas nuotraukas.
„Mes neatitinkame standartinių modeliams keliamų kriterijų. Bet ar tai reiškia, kad negalime džiaugtis savimi ar turėtume gėdintis savo kūno? Pasinaudoję savo teise su nuolaida įsigyti labiausiai patikusius „Monton“ gaminius, šį kartą nutarėme dar ir smagiai pasilinksminti bei pametėti keletą idėjų savo klientėms”, - juokėsi Sandra.
„Džiaugiuosi merginų drąsa ir tuo, kad jos palaiko „Monton“ nuostatą džiaugtis savo kūnu. „Monton“ visas moteris skatina džiaugtis savimi, net jei kūno formos neatitinka primestų skaičiais išreikštų „grožio standartų“ 90-60-90“, - sako G. Slavinskas.
Pasak „Monton“ vadovo, nors apatinio trikotažo fotosesiją merginos surengė pirmą kartą, jų dalyvavimas pristatant kolekcijas tinklaraštyje nėra naujiena. Tokios iniciatyvos iš darbuotojų jis sulaukia gan dažnai. Tai yra tapę draugiškomis varžybomis tarp parduotuvių kolektyvų.
Pačios darbuotojos sako, kad joms malonu prisijungti prie „Monton“ populiarinimo.
„Nenorime likti nuošaly ir būti tik stebėtojomis. Juk esame pačios tikriausios šio prekės ženklo fanės“, – sako „Monton“ darbuotoja Sandra.
Naujausi komentarai