Kaip tvirtino daugiau nei milijardą vartotojų turinti „WhatsApp“, naujoji privatumo politika, įsigaliosianti nuo rugsėjo 25 d., pagerins vartotojų matomas „Facebook“ reklamas ir jų patirtį mėgstamų produktų atžvilgiu. Tačiau dėl to vartotojai gali sulaukti daugiau reklamų, taip pat pasiūlymų į draugus įtraukti naujus kontaktus.
„Deja, yra tikimybės, kad kita susijusi informacija, kaip telefono operacinė sistema, šalies kodas, operatorių kodai, ekrano rezoliucija ir įrenginio identifikacijos numeris, gali būti taip pat pasiekiami ir pasidalinti su „Facebook“ ar jos įmonėmis“, – tvirtina „eScan“ antivirusines programas platinančios įmonės „Baltimax“ regiono vadybininkas Sergejus Romanovskis.
Kaip skelbė „WhatsApp“, vartotojų telefono numeriai gali būti pasidalinti ne tik su „Facebook“, bet ir jos įmonėmis – „Instagram“, virtualios realybės kompanija „Oculus Rift“. Įdomu tai, kad „WhatsApp“ naudotojams nebūtina turėti „Facebook“ paskyrą, kad jų numeriai būtų pasidalinti su šia kompanija. Savo ruožtu „Facebook“ atstovai tikina, kad gauta informacija nebus panaudota dirbtinai kuriant paskyras tokiems vartotojams.
„Nerimą kelia tai, kad „WhatsApp“ vartotojams, iki rugsėjo 25 d. nepatvirtinus savo pasirinkimo dėl naujos privatumo politikos, ar sutinka dalintis savo informacija su „Facebook“, ši jiems bus pritaikyta automatiškai. Dar blogiau – nauji vartotojai išvis neturės tokios galimybės ir norint naudotis „WhatsApp“ privalės sutikti su jos drastiška privatumo politika“, – situaciją komentuoja S. Romanovskis.
„WhatsApp“ vartotojai, nenorintys dalintis savo privačia informacija su „Facebook“, iki rugsėjo 25 d. gali patvirtinti savo pasirinkimą programėlės privatumo nustatymuose. Taip pat vartotojams suteikiama 30 dienų persigalvoti ir pakeisti privatumo nustatymus.
Naujausi komentarai