Reklamos agentūros nevengia eksperimentuoti. Viena iš jų nusprendė apversti darbo grafiką aukštyn kojomis. Sausio 30 d. ji dirbs ne nuo 9 val. ryto iki 18 val. vakaro, kaip įprastai, o nuo 20 val. vakaro iki 4 val. ryto.
Agentūros „Not Perfect | Y&R“ direktorius Paulius Senūta sako, kad darbo naktį siekia netradiciškai, kiek kitokioje aplinkoje pabendrauti tarpusavyje su kolegomis, taip pat susitikti su klientais bei partneriais. „Tikimės pamatyti daugelį įprastų dalykų naujai, kitomis akimis. Juk, įsisukus į rutiną, daug dalykų lieka nepastebėti ar neįvertinti. O naktį jie tikrai gali atrodyti kitaip. Mes nebijome pabandyti juos atrasti“, - eksperimento tikslą paaiškino P.Senūta.
Įgyvendindama projektą, pavadintą „Night Job“, reklamos agentūra siekia parodyti, kad norint išlaisvinti kūrybą, pasiekti geriausių rezultatų, svarbiausia - nepasiduoti rutinai. Per daugelį metų susiformavęs darbo laikas natūraliai virsta įpročiu, kuris netrunka tapti rutina. Rutina, kuri niekam nekliūva ir nekelia jokių klausimų.
Penktadienio naktį reklamos agentūroje kviečiami apsilankyti visi jos klientai bei partneriai. Tuo metu „Not Perfect | Y&R“ darbuotojai dirbs taip pat, kaip kasdien - kurs reklaminius sprendimus, bendraus, strateguos, vykdys suplanuotus projektus.
Naujausi komentarai