Autobusai, sumontuoti ant balninio vilkiko važiuoklės, praėjusio amžiaus viduryje buvo gana populiarūs Europoje. Dažniausiai jie būdavo vienaaukščiai.
Tačiau 1953-iaisiais tuometinės Vokietijos demokratinės respublikos (VDR) įmonė „LOWA Werdau“ suprojektavo dviaukštę keleivinę puspriekabę naujo tipo vilkikui IFA H6. Gaminti du dviaukščių autobusų modeliai - Do 56 ir Do S6. Būta ir troleibuso - ES6.
Transporto priemonėse montuotas 120 AG EM6 variklis. Autobuso būta didžiulio; jo ilgis – 14,80 metro, iš jų puspriekabės ilgis – 11,22 metro. Automobilio plotis buvo 2,50 metro, o aukštis – 3,97 metro.
Pirmajame salono aukšte buvo 21 sėdima ir 36 stovimos vietos, viršuje – net 40 sėdimų ir trys stovimos vietos. Kadangi transporto priemonė buvo gerokai talpesnė nei įprasti autobusai, jame sumontuotos dvejos durys ir dveji laiptai.
Naujausi komentarai