Pereiti į pagrindinį turinį

Biurokratai kaunietį pavertė bedarbiu

2015-12-15 10:16
Vytautas Ankudavičius
Vytautas Ankudavičius / Elijaus Kniežausko nuotr.

Keleivius taksi automobiliu norintis vežioti vyras priverstas dvi savaites laukti pažymėjimo, leidžiančio užsiimti tokia veikla. Seniau toks dokumentas buvo išduodamas per vieną ar dvi dienas.

Priverstinės atostogos

"Nepataisomai sugedo mano nuosavas taksi automobilis. Pasėmiau paskolą ir nusipirkau kitą automobilį, kad galėčiau dirbti, deja, jau antrą savaitę per prievartą esu bedarbis", – guodėsi į "Kauno dienos" redakciją paskambinęs kaunietis Vytautas Ankudavičius.

Vyras sakė gruodžio 2 d. kreipęsis į Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyrių, norėdamas gauti naują pažymėjimą, leidžianti toliau dirbti taksistu ir vežioti keleivius. "Gruodžio 7 d. pasiteiravau, kada bus tas leidimas paruoštas. Man pranešė, kad pažymėjimas bus tik po dviejų savaičių. Dabar turiu naują automobilį, bet negaliu dirbti. Kas man apmokės už priverstines atostogas?" – piktinosi V.Ankudavičius. Vyro situacija išties nelinksma – automobilį darbui nusipirkęs už iš banke pasiskolintus pinigus, jis dabar neuždirba pinigų paskolos įmokoms padengti.

Stebina lėtapėdiškumas

"Kas atsitiko, kad to išduoti pažymėjimą tiek užtrunka? Prieš metus tokį dokumentą galėdavau gauti per dieną ar dvi", – stebėjosi kaunietis.

"Savaitę pralaukus, laukti dar savaitę? Vargu", – nustebo apie tokį atvejį išgirdęs savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras. Jis vis dėlto pripažino, kad tokio pažymėjimo išdavimo procedūra pailgėjo, tačiau tikino, kad dviejų savaičių tikrai neturėtų trukti.

Pasak P.Kero, tokių pažymėjimų išdavimo tvarką nurodė keisti Vyriausybės atstovė Kauno apskrityje. "Gavome raštą, kad tokius leidimus privalo išduoti institucija, o ne skyriaus vedėjas. Anksčiau savivaldybės administracijos direktorius buvo įgaliojęs mane kaip skyriaus vedėją išduoti pažymėjimus taksi vairuotojams, o dabar leidimai rengiami administracijos direktoriaus įsakymu", – pasikeitimus atskleidė P.Keras.

Anksčiau buvo paprasčiau

Pasak jo, anksčiau pakako vien skyriaus vedėjo parašo, o dabar dokumentas turi būti suderintas su Dokumentų išdavimo skyriumi, kalbininkais, Teisės skyriumi. "Užtrunka, nes rengiant dokumentą dalyvauja gerokai daugiau padalinių", – pripažino Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas, bet tikino, kad dokumento išdavimo procedūra gali užtrukti tik keletą dienų, o ne savaičių.

"Teisės aktai numato, kad toks dokumentas turi būti išduotas per 20 darbo dienų. Mes to termino nepažeidžiame, bet žmonėms jis prailgsta, nes seniau būdavo galima gauti ir tą pačią dieną", – sakė P.Keras.

Vedėjas atkreipė dėmesį, kad po Naujųjų metų situaciją turėtų pagerėti, nes veiks vieno langelio principas – prašymus tokiems leidimams gauti reikės pateikti savivaldybės priimamajame, o ne Transporto ir eismo organizavimo skyriuje.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų