Pereiti į pagrindinį turinį

ESO kaunietį veda iš kantrybės: tie gedimų remontai – nesibaigiantys

2021-06-03 14:00

Iš „Energijos skirstymo operatoriaus“ (ESO) atstovų gaunamos žinutės apie gedimus, dėl kurių sodo namelyje tenka tūnoti be elektros, kaunietį veda iš kantrybės. „Tie remontai – nesibaigiantys“, – piktinosi vyras. Tokių kritikos strėlių gavę ESO atstovai paaiškino nepatogumų priežastis.

ESO kaunietį veda iš kantrybės: tie gedimų remontai – nesibaigiantys
ESO kaunietį veda iš kantrybės: tie gedimų remontai – nesibaigiantys / freepik.com, ESO nuotr.

Gedimai veda iš kantrybės

Su portalu kauno.diena.lt susisiekęs Kauno rajone, sodininkų bendrijoje „Ginėnai“, sodo namelį turintis, bet čia nuolat negyvenantis Aistis (vardas ir pavardė redakcijai žinomi – aut. past.) neslėpė pasipiktinimo – žinučių, pranešančių apie gedimus, dėl kurių kurį laiką nebus elektros, iš ESO sulaukia maždaug šešis septynis kartus per metus. Pasak jo, kai kuriais atvejais gedimai esą būdavo pašalinami ne per kelias valandas kaip paprastai nurodoma, o užtrukdavo kone visą dieną – net iki aštuonių valandų.

„Praneša kaip dera – prieš dieną, bet tie remonto darbai tiesiog nusibodo – juk išsijungia ir elektros prietaisai – šaldytuvas, televizorius, signalizacija... Tai – velniškai nepatogu. Tie remontai – nesibaigiantys“, – plūdo kaunietis.

Birželio 1-ąją iš ESO Aistis vėl sulaukė žinutės, informuojančios apie elektros sutrikimą. Buvo pranešta, kad gedimai įprastai yra pašalinami per dvi valandas. Tačiau elektra vėl atsirado tik maždaug po keturių valandų.

Nežinau, ar jie pinigus plauna sakydami, kad: „Va, mes remontuojame – reikalinga brigada, priežiūra...“. Na, tai sutvarkykite vieną kartą!

Sodo namelyje tąkart buvęs Aistis pasakojo, kad bandant su ESO darbuotojais susisiekti telefonu, tai padaryti pavyko tik po ilgo ir kantraus laukimo, trukusio net keliasdešimt minučių. „Galvojau, na, bandysiu sulaukti, bet visą laiką girdėjau tik autoatsakiklį: „Šiuo metu visi operatoriai – užimti, truputį palaukite“. Laukiau gal 20 minučių – dešimt ar 20 kartų man pasakė, kad: „operatoriai užimti“, paskui atsiliepė kažkokia mergaitė, bet mano telefonas išsikrovė ir palikau juos ramybėje, nes neturėjau įkroviklio...“ – apmaudo neslėpė kaunietis.

Paaiškino priežastį

Paprašytas pakomentuoti situaciją apie vis pasikartojančius elektros tiekimo sutrikimus sodininkų bendrijoje „Ginėnai“, ESO atstovas Paulius Kalmantas sakė, kad elektros linija čia esą nėra avarinės būklės, tačiau nemažą įtaką tiekimo sutrikimams daro gamtos reiškiniai – snygis, perkūnijos, kitos ekstremalios oro sąlygos. Jo teigimu, taip pat gedimai įvyksta ir dėl kitų priežasčių.

Viena jų nutiko ir birželio 1-ąją, kai Aistis sulaukė žinutės iš ESO. Kaip teigė P. Kalmantas, tądien apie 10 val. buvo pranešta, kad pašalinių asmenų vairuojamas automobilis kliudė ir nutraukė elektros oro linijos laidus. Pasak jo, ESO inspektavimo komandų inžinieriai, apžiūrėję elektros oro linijas, nustatė, kad linijos laido pažeidimas įvyko Smiltynų kelyje, netoli Lapių gyvenvietės.

„Todėl ir buvo sutrikęs elektros energijos tiekimas minėtos sodo bendrijos gyventojams. Pažeidimą „Energijos skirstymo operatoriaus“ darbuotojai pašalino operatyviai – apie 14 val.“, – akcentavo pašnekovas.

Išsakius kauniečio kritiką dėl to, kad su ESO darbuotojais jam pavyko susisiekti tik po maždaug 20 minučių, P. Kalmantas aiškino, kad laukimo laikas priklauso nuo skambučių skaičiaus.

Kaip teigė pašnekovas, birželio 1-ąją nuo 10 iki 11 val. buvo itin didelis skambučių srautas – per vieną pusvalandį gauta virš 500 skambučių. Vidutinis laukimo laikas tuo metu buvo apie 200 sekundžių. Bendras vidutinis tos dienos laukimo laikas – 116 sekundžių.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų