Penktadienį sustatyti ribojimo ženklai Klaipėdos kryptimi. Sulig ta pačia akimirka magistralėje ir aplinkinėse Kauno gatvėse nusidriekė transporto spūstys.
Ši magistralės dalis buvo dažnai kaustoma spūsčių dar iki rekonstrukcijos pradžios, tad apie būsimas spūstis nesunkiai įsivaizduos kiekvienas, bent kartą važiavęs šia kryptimi.
Iš viso rekonstrukcija vyks kelių kilometrų ruože – darbai prasidės iškart už Kleboniškio tilto ties „Megos“ prekybos centru ir tęsis iki Sargėnų sankryžos.
Rekonstrukcijos metu kiekviena kryptimi bus palikta po dvi susiaurintas eismo juostas, todėl neabejojama, kad transporto spūsčių išvengti nepavyks.
Greitis bus ribojamas dar neprivažiavus Kleboniškio tilto, o realūs darbai prasidės iškart už tilto.
Bus nukasti dešinėje pusėje esantys statūs šlaitai, statoma atraminė siena, kurios aukštis kai kur sieks 11 m. Kelias bus platinamas, bus rekonstruojamas ir „Megos“ viadukas.
Šiuo metu vyksta Sargėnų viaduko rekonstrukcijos viešasis pirkimas, o iki tol darbai vyks iki šio viaduko.
Planuojama, kad pirmojo etapo Vytėnų sankryžos rekonstrukcija darbai bus baigti iki metų pabaigos ir kainuos apie 17,5 mln. Eur, o vairuotojams teks apsišarvuoti kantrybe.
Visas grandiozinis magistralė rekonstrukcijos projektas suskirstytas į 5 etapus.
Be to, Kelių direkcija dar renkasi rangovą, kuris statys Sargėnų viaduką ir tiltą prie „Megos“.
Be šių sankryžų, magistralinio kelio Vilnius-Klaipėda ruože ties Kaunu numatoma ir daugiau pokyčių: bus pastatytas naujas dviejų eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas keturių eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis dviejų eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas.
Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų – tiltų ir viadukų statybai.
Naujausi komentarai