Architekto Gintaro Balčyčio projektuota stotis turi erdvią ir šviesią keleivių laukimo salę. Pasak stoties vadovės Laimos Pakusienės, tai prisideda ir prie didesnių keleivių srautų.
"Pastebėjome, kad keleiviai į naują stotį atvyksta anksčiau prieš savo kelionę. Gali ramiai išgerti kavos, užsukti į kavinę ar apsipirkti laukdami autobuso. Skaičiai rodo, kad per metus naujoje stotyje pardavėme iki 20 proc. daugiau bilietų", – sakė ji.
Pradėjus veikti autobusų stočiai žadėta, kad požeminėje aikštelėje bus galima laikyti dviračius. Kol kas tokios galimybė nėra.
"Tai vienas iš kol kas neįgyvendintų darbų, kurios planuojame pabaigti iki dviračių sezono pradžios. Po ilgų ieškojimų ir diskusijų su dviratininkų bendruomene atrodo atradome saugų ir tinkamą sprendimą", – kalbėjo stoties vadovė.
Keliaujantiesiems automobiliais taip pat planuojama naujovė – parkuok ir važiuok. "Norime, kad kauniečiai iki stoties atvyktų automobiliu, jį paliktų požeminėje aikštelėje ir kelionę tęstų autobusu. Keliaudami dirbtų ar ilsėtųsi, o po kelionės stoties informacijoje iškeistų autobuso bilietą į nemokamą parkavimą. Tikimės tai įgyvendinti artimiausiu metu", – minėjo L.Pakusienė.
Autobusų stotyje 2017 m. įvyko dešimtys skirtingų renginių – nuo Teatro dienos, klasikinės muzikos atlikėjų koncertų iki kino ar krepšinio transliacijų.
"Norėjome per renginius pakviesti kauniečius susipažinti su naująja autobusų stotimi. Taip išėjome šiek tiek iš ribų ir, kaip matome, miestiečiams tai patiko. Šiais metais bandysime kartelės nenuleisti ir kviesime kauniečius į svečius", – šypsojosi stoties vadovė.
Naujausi komentarai