„Kauniečiai ir miesto svečiai nuo šiol iš abiejų Varnių tilto pusių galės patogiai keliauti naujutėlaitėmis nuovažomis su patogia asfalto danga, kurioje integruota ir neregių vedimo sistema. Tad viena tilto puse bus dar paprasčiau pasiekti Neries krantinės parką, o kita – greitai ir lengvai keliauti į Jonavos gatvę, Kleboniškio miško parką arba rinktis maršrutą, vedantį link Kauno pilies“, – skelbiama miesto savivaldybės socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje.
Kauno atstovai nurodo, kad nauji dviračių takai leidžia užtikrinti, kad vis daugiau miestiečių automobilius iškeistų į dviratį ar paspirtuką bei taip sumažintų oro taršą mieste. Kuo daugiau dviračių takų, tuo patogesnis susisiekimas su įvairiomis miesto vietomis.
Kauno m. savivaldybės nuotr.
Ši nauja nuovaža – tik dalis darniam judumui skirtos infrastruktūros pokyčių Kaune.
„Ši nauja nuovaža – tik dalis darniam judumui skirtos infrastruktūros pokyčių Kaune. Per pastaruosius dvejus metus dviratininkų žemėlapio takų ilgis išaugo iki daugiau nei 110 kilometrų“, – kokio ilgio yra bendras Kauno dviračių takų tinklas, pažymėjo savivaldybės atstovai.
Jie paminėjo, kad visai neseniai įrengtas naujas dviračių ir pėsčiųjų takas Taikos prospekte. Dar du nauji takai nutiesti nuo Pramonės prospekto iki Kovo 11-osios gatvės bei nuo K.Baršausko iki Partizanų gatvės.
„Darbai ties šių takų įrengimu tikrai nesustos. Greitu metu dėmesio sulauks Nuokalnės ir Utenos gatvių bei Sukilėlių prospekto sankirta. Joje bus formuojami patogūs nuvažiavimai ir praėjimai“, – apie planuojamą dviračių takų plėtrą Kaune, minėjo Kauno atstovai.
Naujausi komentarai