Naujo rangovo bus ieškoma po to, kai pernai liepą paskelbtas ir kelis kartus pratęstas konkursas neįvyko jo dalyviams pasiūlius didesnę kainą nei savivaldybės numatytas biudžetas – 72,6 mln. eurų.
„Kauno tiltų“, „Tilstos“ ir „Autokaustos“ paraiškos pernai rugsėjį buvo atmestos. Centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbtoje ataskaitoje nenurodoma, kokias kainas siūlė įmonės.
Apie tiltą, nuo Kėdainių gatvės Vilijampolėje gavusį Kėdainių pavadinimą, Kaune svarstoma ne vienerius metus. Šis tiltas turėtų sumažinti transporto srautus per miesto centrą ir palengvinti susisiekimą tarp dviejų Nemuno krantų ties Marvele ir Vilijampolės. Šiuo metu vairuotojai tam renkasi miesto senamiestyje esančias Gimnazijos, Šauklių gatves.
Kritikai sako, kad tiltas esminių transporto problemų neišspręstų, tačiau pakeistų svarbią Kauno kraštovaizdžio vertybę – Nemuno ir Neries santakos panoramą.
Kėdainių tilto statybos yra vienas iš projektų, numatytų 2023–2025 metų miesto strateginiame veiklos plane – priimant šių metų Kauno biudžetą jo statyba įvardinta tarp šių metų darbų.
Naujausi komentarai