„Pastaruosius kelis metus „Peugeot“ automobiliai Lietuvoje ir, žinoma, Kauno regione sulaukia didžiulio klientų dėmesio. „Peugeot“ – vienas iš sparčiausiai augančių gamintojų ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse“, – sakė šiam prekės ženklui atstovaujančios bendrovės „Autovici“ Kauno padalinio vadovas Mantas Lipkevičius. Pristatydamas naująjį prancūzų gamintojo šeimos flagmaną, M.Lipkevičius pasidžiaugė, kad šiais metais pavyko atnaujinti Kauno „Peugeot“ salono interjerą – buvo atliktas pilnas automobilių salono bei serviso priėmimo zonos remontas, klientus pasitinka ir modernus laukiamasis, atitinkantis visus „Peugeot“ gamintojo keliamus reikalavimus. Vakaro puošmena tapo naujojo „Peugeot 508“, stebinančio savo prašmatniu dizainu, pristatymas. Visose rinkose D segmentas išgyvena krizę, nes sedano tipo automobilių kėbulą iš rinkos stumia lyg ant mielių augantis SUV segmentas, tad D segmento automobilius kuriantiems gamintojams tenka sukti galvą, kaip išlaikyti klientus ir tokio tipo automobilio populiarumą. Savo kozirį metė ir prancūzai, pristatydami „Peugeot 508“ – kaip tvirtina patys automobilių kūrėjai, 4 durų kupė. „Peugeot“ gamoje tai pirmasis tokio kėbulo automobilis. Pirmuosius „508“ eskizus buvo galima išvysti dar prieš 4 metus ir nuostabu tai, kad vizija nebuvo šviesmečiais nutolusi nuo to, ką „Autovici“ lankytojai išvydo naujojo modelio pristatyme.
Kupė tipo mašinų įkvėptas prancūzų kūrinys atrodo sportiškai ir nepraranda elegancijos. Abejinga šiam modeliui neliko ir „Lietuvos metų automobilį 2019“ renkanti komisija – jis išrinktas į TOP septintuką.
„Peugeot 508“ plačiajai rinkai bus pradėtas gaminti tik kitų metų vasarį, tačiau susidomėjimas šiuo automobiliu itin didelis. Išskirtinę „508“ išvaizdą įkvėpė kupė tipo automobiliai. Tai rodo elegantiškas ir drauge sportiškas mašinos dizainas. Tačiau dėl mašinos kėbulo tipo iki šiol nesutaria net pats gamintojas: lieka neaišku, koks tipas būtų tinkamiausias, norint apibūdinti 4 durelių automobilį, kurio bagažinės dangtis, kaip ir kupė, pasikelia kartu su galiniu automobilio stiklu. Vis tik, anot šio prekės ženklo atstovų, tinkamiausias šio modelio apibūdinimas būtų keturduris kupė.
Prancūzijos gamintojo kūrinys šių metų kovą buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje.
Automobilio salone pasitinka iš kitų „Peugeot“ modelių „3008“ ir „5008“ pažįstamas salono dizainas ir atnaujintas „i-cocpit“. Salono medžiagos palieka išskirtinės prabangos įspūdį, o centre įkomponuotas lietimui jautrus ekranas, kurį galima valdyti tiek pirštais, tiek reikiamas funkcijas pasirenkant taip vadinama „fortepijono klaviatūra“. Gale sėdintiems aukštaūgiams keleiviams dėl žemėjančios stogo gali stigti patogumo. Tiesa, už nugarų sumontuota 487 l bagažinė, kuri net 14 l didesnė nei anksčiau buvusio modelio. Važiavimo komfortas šiame automobilyje vertas papildomo aptarimo. Dėl sumontuotos elektra valdomos važiuoklės atrodo, kad važiuojama daug aukštesnės klasės automobiliu, o posūkiuose automobilis išlieka standus ir net nuteikia azartiškai, tad keturdurės kupė vardas šiam automobiliui išties dera. Pigiausia „Peugeot“ versija kainuoja nuo 25 900 eurų. Net ir pigiausios komplektacijos modelis komplektuojamas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže. Tai reiškia, kad naujasis „Peugeot“ yra kur kas ekonomiškesnis nei prieš 7 metus pasirodęs pirmosios kartos modelis. Variklių gamoje – 5 variantai – 3 dyzeliniai ir 2 benzininiai. 2019-aisiais prancūzai planuoja pristatyti dar vieną šio modelio versiją.
Naujausi komentarai