Pereiti į pagrindinį turinį

Kauno ir Klaipėdos mokytojai – aktyviausi

2016-07-07 23:06
DMN inf.

Lietuvos mokytojų susidomėjimas skaitmeninių mokymų programa „Samsung Mokykla ateičiai“ neslopsta. Daugiau kaip 400 mokytojų iš 102 šalies mokyklų pateikė paraiškas dalyvauti trečius metus vyksiančiame projekte. Tai rodo, jog šalies ugdymo įstaigos yra atviros naujovėms, o efektyvus modernių technologijų panaudojimas tampa neatsiejama šiuolaikinio ugdymo dalimi.

Shutterstock nuotr.

„Skaitmeninės technologijos keičia tiek savarankiško mokymosi, tiek vaikų ugdymo specifiką, todėl šalies pedagogų siekis tapti inovatyviais ir kūrybiškais neturėtų stebinti. Tai, kad trečius metus iš eilės sulaukiame tiek daug paraiškų dalyvauti mokymuose, akivaizdžiai parodo mokyklų siekį modernizuoti ugdymo procesą. Mokymų programos aktualumą liudija ir tai, kad nemažai programoje panorusių dalyvauti mokyklų tokių rekomendacijų sulaukė iš kitų ugdymo įstaigų, mokymus baigusių ankstesniais metais“, – teigė programos „Samsung Mokykla ateičiai“ vadovė Baltijos šalims Liga Bite.

Paraiškos šiais metais atkeliavo iš visų Lietuvos apskričių, aktyviausiai norą dalyvauti skaitmeniniuose mokymuose išreiškė Kauno bei Klaipėdos apskričių mokyklos (atitinkamai 20,6 ir 19,6 proc.). Vilniaus apskritis lieka trečioji – 13,7 proc., už jos rikiuojasi Šiaulių, Panevėžio, Alytaus ir Utenos apskritys. Mažiau aktyvūs buvo Telšių, Marijampolės ir Tauragės apskričių pedagogai. Didžiąją daugumą projekte norinčių dalyvauti šalies mokyklų sudaro gimnazijos.

Paraišką dalyvauti projekte pateikusios Vilniaus Jono Basanavičiaus gimnazijos fizikos ir IT mokytoja Lina Steponavičienė sako, kad pati domisi skaitmeninėmis inovacijomis ir skatina mokinius jomis naudotis tiek pamokų metu, tiek popamokinėje veikloje. Anot jos, pasitelkus šiuolaikines technologijas, mokytojų, mokinių ir jų tėvų bendradarbiavimas taptų glaudesnis ir efektyvesnis.

„Norint stebėti mokinio individualią pažangą, elektroninio dienyno nepakanka. Nuosekli skaitmeninė individualios pažangos vertinimo ir stebėjimo sistema padėtų mokiniui pažinti save, pačiam įvertinti savo pasiekimus, kelti mokymosi tikslus. Tai suteiktų tėvams informacijos apie mokinio pažangą, padėtų mokytojui įžvelgti mokinio galimybes, nustatyti problemas, parinkti ugdymo turinį ir metodus. Šiuos dalykus turėtų padėti įgyvendinti dalyvavimas šiame projekte”, - tvirtino pedagogė.

Iš 102 paraiškas pateikusių mokyklų, projekto vertinimo komisija atrinks 10, kurių atstovai penkis mėnesius tobulins skaitmeninio raštingumo ir pokyčių valdymo įgūdžius, sužinos apie naujausius mokymo metodus bei kūrybingą jų taikymą pamokose. Mokymų pabaigoje, mokyklai, parengusiai didžiausią ir reikšmingiausią poveikį turintį projektą, bus skirtas 10 000 eurų vertės prizas mokyklai reikalingoms technologijoms įsigyti.

Mokyklų pateiktas paraiškas vertina „Renkuosi mokyti!” lektoriai ir švietimo ekspertų žiuri. 10-ies atrinktų mokyklų sąrašas bus paskelbtas liepos 27d.

Apie programą „Samsung Mokykla ateičiai“

Skaitmeninių mokymų programa „Samsung Mokykla ateičiai“ siekiama tobulinti mokytojų skaitmeninio raštingumo kompetenciją, mokyti pokyčių valdymo, lyderystės ir kurti mokyklose motyvuojančią, kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką. Per dvejus metus mokymų pedagogams programą jau baigė 160 mokytojų iš visos Lietuvos. Mokymų metu pedagogų komandos rengia skaitmeninių pokyčių savo mokykloje projektus, kuriuose pateikia viziją, kaip spręsti mokyklos bendruomenei aktualią problemą, tobulinti mokymo procesą ir tokiu būdų pagerinti mokinių mokymosi rezultatus. Mokyklai, parengusiai reikšmingiausią poveikį turintį ir tvariausią projektą, skiriamas 10 000 eurų vertės prizas „Samsung“ technologijoms įsigyti. Šį prizą į savo mokyklas jau yra parvežę Rokiškio Juozo Tūbelio progimnazijos ir Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazijos pedagogai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų