„Šiuo metu tarp I. Kanto ir Maironio bei S. Daukanto ir A. Mickevičiaus gatvių baigiami įrengti gatvės pagrindai, montuojami lietaus surinkimo latakai bei vyksta medžių „įrėminimo“ darbai. Metų pabaigoje laukiame atvykstančio granito. Jį pradėsime kloti iškart, kai tik leis oro sąlygos“, – pasakojo bendrovės „Kauno tiltai“ atstovė Jolanta Varkalienė.
Neseniai pradėta rekonstruoti ir dar viena atkarpa tarp S. Daukanto ir Maironio gatvių, kur šiuo metu ardomos betoninės plokštės ir įrenginėjama lietaus surinkimo sistema. Šioje vietoje tuo pačiu keičiamos požeminės komunikacijos ir hidroizoliuojami pastatų pamatai.
„Kontroliniai granito mėginiai pas mus atkeliavo vasaros pabaigoje. Nuo to laiko su jais atliekami įvairūs tyrimai. Šiuo metu galime patvirtinti, kad granitas sėkmingai atlaikė vandens įgeriamumo, gniuždymo ir lenkimo testus. Ilgiausiai užtrunka atsparumo šalčiui nustatymas. Šį tyrimą tikimės užbaigti gruodį“, –pasakojo tyrimus atliekančios bendrovės „Laboratorinių bandymų centras“ vadovas Gediminas Kunčinas.
Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Viliaus Šiliausko teigimu, Laisvės alėjos atnaujinimas vyksta ženkliai sparčiau nei pirmajame etape, kuomet ruožas tarp Soboro ir A. Mickevičiaus gatvės buvo tvarkomas daugiau nei 2 metus.
„Rangovai turi įgiję vertingos patirties, tad darbai vyksta sklandžiau. Mūsų tikslas – keturias Laisvės alėjos atkarpas rekonstruoti per tiek laiko, kiek užtruko pirmasis etapas“, – tvirtino V. Šiliauskas.
Ilgiausios pėsčiųjų gatvės Rytų Europoje rekonstrukciją vykdo savivaldybės skelbtą viešųjų pirkimų konkursą laimėjusių bendrovių „Kauno tiltai“ ir „Autokausta“ jungtinės pajėgos. Darbų vertė siekia 16,4 mln. eurų. Pirmasis Laisvės alėjos rekonstrukcijos etapas kainavo apie 4,3 mln. eurų.
Naujausi komentarai