Njilolė Merkienė pasakojo, kad ketvirtadienį Kaune, Savanorių pr. 313, prie prekybos centro „Lidl“ esančioje stovėjimo aikštelėje jos automobilis praleido kiek daugiau nei pusvalandį.
Ir tai – per du kartus.
Pirmą kartą kaunietė tądien apsipirkti atvyko 11.13 val., antrąkart – 13.15 val. Iš pradžių užtruko apie 20 min., kitą kartą – apie 15 min., skaičiavo moteris.
Ji matė, kad stovėjimas yra mokamas, tačiau tik už laiką, kai viršijama 90 minučių. Tad N. Merkienė buvo nemaloniai nustebinta, kai antrąkart grįžusi prie automobilio rado ant jo raginimą susimokėti už parkavimą 10 eurų.
N. Merkienės asmeninio archyvo nuotr.
„Kaip aš galėjau viršyti pusantros valandos, jeigu nei manęs, nei mano automobilio ten nebuvo nei 12, nei 13 val.“, – piktinosi kaunietė.
Ji mano, kad tokia klaida įsivėlė todėl, kad bendrovės „Stova“, renkančios mokestį už parkavimą toje vietoje, darbuotojai, kaip pasakojo, nesismulkindami kas valandą ar panašiai fotografuoja visas iš eilės mokamose vietose stovinčias transporto priemones, ir jeigu tą pačią randa po valandos ar vėliau, taukšt, raštas: nurodymas susimokėti.
„Jeigu parduotuvėje apsilankyčiau ryte, o po to dar ir vakare, iš manęs reikalautų susimokėti lyg būčiau stovėjusi visą dieną?“ – bendrovės politiką bandė perprasti N. Merkienė.
Jeigu parduotuvėje apsilankyčiau ryte, o po to dar ir vakare, iš manęs reikalautų susimokėti lyg būčiau stovėjusi visą dieną?
Situaciją ir tvarką paprašėme pakomentuoti bendrovės „Stova“ atstovų.
„Automobilio stovėjimo faktas aikštelėje yra fiksuojamas mūsų darbuotojų pagal nustatytą tvarką, klientas gauna baudą tik tuo atveju, jeigu kelių fiksavimų metu yra nustatoma, kad automobilis stovi aikštelėje ir viršija nemokamo laiko trukmę pagal atliktus patikrinimus“, – teigė bendrovės vykdančioji direktorė Eglė Šimkevičienė.
Iš atsakymo supratome, kad tikslus įvažiavimo į aikštelę, o tuo labiau –išvažiavimo iš jos laikas yra nefiksuojamas.
Vilmanto Raupelio nuotr.
Kaip ten bebūtų N. Merkienės situaciją E. Šimkevičienė pavadino išskirtine. Bet ar tikrai tik vienetai žmonių į tą patį prekybos centrą automobiliu užsuka tik kartą per dieną?
„Tikrai atsižvelgsime į šią išskirtinę klientės situaciją. Įvertinę tai, kad automobilis aikštelėje išties neilgai užtruko, baudą panaikinsime. Klientui tereikia kreiptis į mūsų įmonę“, – geranoriškai į situaciją pažvelgė bendrovės atstovė.
Ji aiškino, kad apmokestinamos vietos aikštelėje yra pažymėtos atitinkamais ženklais. Kilus klausimams, ragino E. Šimkevičienė, galima susisiekti su bendrovės atstovais informaciniuose stenduose nurodytais kontaktais.
Naujausi komentarai