Viena tokių vietų – Savanorių prospekto gale, vadinamojoje Muravos sankryžoje.
„Čia užprogramuota avarija“, – komentuoja vairuotojai, kuriems tokiu atveju labiau gali praversti nuojauta nei akys.
Tokia pat situacija fiksuojama ir keliose vietose Partizanų gatvėje, taip pat Raudondvario plente.
Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras portalui kauno.diena.lt teigė, kad tokia situacija susidarė dėl to, kad šviesoforų veikimas turi būti nepertraukiamas.
Laimio Steponavičiaus nuotr.
Negalima, pavyzdžiui, iš pradžių pašalinti senųjų šviesoforų, po to į jų vietą įkasti naujųjų ir šiuos įjungti. „Šviesoforai rekonstruojami didžiojoje Savanorių pr. dalyje, Pramonės pr. ir Partizanų g., Kėdainių g. ir Raudondvario pl. sankryžose. Šviesoforai rekonstruojami be galimybės juos išjungti“, – aiškino skyriaus vedėjas.
Tai, kad veikiantys šviesoforai yra užstojami, P. Keras pavadino laikinu nepatogumu. „Taip, iš tiesų yra situacijų, kai žiūrint tam tikru kampu naujasis šviesoforas užstoja senąjį. Bet pagal senus reikalavimus, šviesoforai dubliuojami, jie įrengiami abiejose gatvės pusėse ir dar papildomai už sankryžos. Vienu metu vairuotojas turėtų matyti bent du šviesoforus“, – sakė P. Keras. Jis siūlo, jeigu užstojamas vienas šviesoforas, orientuotis pagal kitus šviesoforus.
Naujieji šviesoforai bus pajungti maždaug per savaitę. Tuomet vairuotojams bus žymiai patogiau, tikino savivaldybės atstovas.
„Naujieji šviesoforai – žymiai ryškesni. Senieji buvo išblukę, prastai matomi, buvo sunkiau suprasti, kuri spalva šviečia“, – kalbėjo jis.
Laimio Steponavičiaus nuotr.
Pernai į redakciją ne kartą kreipėsi automobilių vairuotojai, pastebėję, kad gatvių sankryžose įrengti nauji kabantys šviesoforai ne tik nepagerino sąlygų eismo dalyviams, bet netgi įnešė dar daugiau sumaišties.
Naujieji šviesoforai yra įrengti itin aukštai, o gatvės ribą ties sankryža ženklinanti linija nubrėžta labai arti šio signalinio įtaiso, tad vairuotojui, pirmam sustojus sankryžoje, kai užsidega raudonas šviesoforo signalas, situacija tampa kebli: norėdamas pamatyti, kada užsidegs važiuoti leidžianti žalia šviesa, vairuotojas lyg akrobatas turi ieškoti būdų, kaip pamatyti šviesoforą, kybantį jam virš galvos.
Naujausi komentarai