Pereiti į pagrindinį turinį

Ilona parduotuvėje matavosi batus ir susipjaustė koją: kraujas lašėjo tiesiog ant grindų

2024-09-11 13:22

Kauno „Akropolyje“ esančioje parduotuvėje „Cropp“ įvyko nemalonus ir skausmingas incidentas – batus besimatavusi kaunietė susižalojo koją avalynėje buvusiomis stiklo šukėmis.

Incidentas parduotuvėje įvyko antradienio vakarą, apie 18 val. „Matavausi batus ir dedant koją į batą suskaudo. Išėmiau koją – stiklo šukės pade“, – pasakojo kaunietė Ilona Malinauskaitė.

Moteris po nemalonaus incidento parduotuvėje vyko pas medikus, ten teko laukti pusantros valandos, dėl patirtų sužalojimų pasiskiepyti. Kaunietė taip pat praleido plaukimo treniruotę.

„Buvo ilgas vakaras. Stiklus parduotuvėje išsiėmiau pati, jų neliko, bet batas buvo pilnas smulkių stiklų, tai man dar, galima sakyti, pasisekė, nes aš nestačiau pilnai kojos, kitaip mažiukais stikliukais būtų sužalotas visas padas. Tada būtų sudėtingiau, o dabar šlubuoju, medikai liepė stebėti. Jei pūliuos, tai išpūliuos. Siūti nereikėjo“, – pasakojo pašnekovė.

Nors kaunietei toks atvejis pasitaikė pirmą kartą gyvenime, dar labiau ją nustebino parduotuvės darbuotojų elgesys.

„Laukiau 20 minučių, kol suras binto bei dezinfekcinę servetėlę. Kraujas lašėjo tiesiog ant grindų“, – pasakojo moteris, norinti įspėti ir kitus.

Skaitytojos vaizdo įrašas.

„Visko būna, visko pasitaiko, bet tas elgesys… Prie kasos stovėjo viena darbuotoja, kuriai pasakiau, kad susipjausčiau koją ir reikia kažką daryt. O ji paklausė, ką aš noriu daryt. Bendravimas – visiškai be empatijos, supratimo. Atrodė, kad ji dirba nemokamai ir jai išvis niekas nerūpi. Žmonės prie kasos pradėjo sakyti, kad turi turėti vaistinėlę. Ji man tiesiog atnešė pleistro. Sakiau, kad pleistro man neužteks, būtinai reikia dezinfekcinio skysčio. Atsakė, kad tokio neturi“, – sakė I. Malinauskaitė.

Kaunietė paklausė, ar gali pakalbėti su parduotuvės vadovu, tačiau išgirdo, kad vadovės nėra darbe.

Aš kraujo bijau, man pasidarė bloga.

„Paprašiau telefono numerio, kad paskambinčiau pati. Ir, įsivaizduokit, darbuotoja savo telefone surinko vadovės numerį ir aš turėjau kalbėti. Kai vadovė panoro pakalbėti su darbuotoja, ji su telefonu dingo, parduotuvėje nusidriekė eilė žmonių. Mergina vaistinėlės ieškojo kokią 20 minučių. Kraujas lašėjo, – nutikimą prisiminė parduotuvės lankytoja. – Aš kraujo bijau, man pasidarė bloga. Žmonės pasiūlė iškviesti greitąją pagalbą. Buvo labai nemaloni patirtis, bet greitosios nekvietėme. Nustebino, kaip gali parduotuvėje neturėti dezinfekcinio skysčio, turėjo tik dezinfekcinę servetėlę. Užsiminiau dėl kompensacijos, bet atsakė, kad ji nieko nesprendžia, tai aš jau antrą kartą vadovei nebeskambinau, o parašiau į Lenkijoje esantį padalinį, kur yra valdytojai“.

Nukentėjusiai moteriai susidarė įspūdis, kad darbuotoja buvo apatiška. „Atrodė, kad čia mano problema. Susidarė toks vaizdas, kad darbuotojai nepraėjo jokių mokymų, kaip suteikti pirmąją pagalbą. Aptarnavimas, kuris nesusijęs su pardavimu, labai prastas“, – teigė pašnekovė.

Skaitytojos nuotr.

Parduotuvių tinklo „Cropp“ atstovai portalui kauno.diena.lt situaciją pakomentavo raštu.

„Labai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos. Įvykus incidentui Kauno „Akropolyje“ esančioje „Cropp“ parduotuvėje, iškart buvo imtasi priemonių užtikrinti, kad klientui būtų suteikta visa reikalinga pagalba. Norime patikinti, kad dedame visas pastangas, jog mūsų parduotuvės aplinka būtų kuo saugesnė. Situacija šiuo metu yra nagrinėjama, siekiant išsiaiškinti visus incidento aspektus. Su kliente yra asmeniškai susisiekta ir sprendžiame susidariusią situaciją“, – teigė parduotuvių tinklo atstovai.

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
1

555
0
-1
1

555
0
-1
1

555
1
-1
Visi komentarai (90)

Daugiau naujienų