„Keliaudamas į darbą mačiau, kad kai važiuoja troleibusas, jo laidai tiesiog žybsi nuo elektros. Kasdien tokio vaizdo nepamatysi. Vietomis troleibusai važiavo įprastai, tačiau kai kur, matyt, laidai gerokai labiau pašalę, tad iš tolo galėjai girdėti spragsėjimą, o atsisukus ir matyti, kad ten, kur troleibusas braukia per laidus, žybsi elektra“, – savo rytiniais įspūdžiais pasidalijo kaunietis Kęstutis.
Portalas kauno.diena.lt bendrovės „Kauno autobusai“ pasiteiravo, ar dėl apledėjusio kontaktinio tinklo nebuvo troleibusų vėlavimų.
Skaitytojo nuotr.
„Nutrauktų troleibusų reisų nebuvo. Ryte vėlavimai (apie 20 min.) buvo pastebimi važiuojant Šiaurės prospektu“, – nurodė „Kauno autobusų“ viešųjų ryšių specialistė Greta Makūnaitė.
Anksčiau viešojo transporto specialistai yra pasakoję, kad naujieji „Solaris“ troleibusai sunkiau važiuoja, kai yra apšalęs kontaktinis tinklas, todėl ryte paleisdavo senutę „Škodą“, šis troleibusas tarsi pravalydavo laidus ir tada į maršrutus išvažiuodavo žalieji troleibusai. Dabar tokia praktika netaikoma, tačiau specialistai nurodė, kad visgi kai kur reikėjo imtis papildomų priemonių, kad troleibusų laidai galėtų geriau perduoti elektrą.
„Nakties metu apledėjimo prevencijai ant kontaktinio tinklo buvo purškiamas specialus skystis, o ryte buvo išleistos dvi techninės transporto priemonės, kurios šalino apledėjimą nuo kontaktinio tinklo, kad vyktų sklandus troleibusų judėjimas“, – pažymėjo G. Makūnaitė.
Naujausi komentarai