Savanorių pr. įkalnės uždarymo vairuotojams sukeltas siaubas išsisklaidė. Prie pasikeitusių eismo sąlygų kauniečiai prisitaikė per kelias dienas.
Apie Savanorių pr. įkalnės uždarymą užmiršę arba apie tai nežinoję vairuotojai uždarymo rytą lygiai prieš savaitę buvo suparalyžiuoti, regis, nesibaigiančiose spūstyse, kurios apraizgė kone visą miesto centrinę dalį. Nei pirmyn, nei atgal laisvai manevruoti nesugebėję kauniečiai spūstyse sudegino daug nervų ląstelių ir praleido daugiau kaip valandą. Į tokį chaosą patekę vairuotojai išsigando, kad tokias kančias teks kęsti iki metų pabaigos, kada planuojama baigti įkalnės rekonstrukciją. Vis dėlto jau kitą dieną spūstys buvo gerokai mažesnės, o po kelių dienų jos susitraukė iki automobilių eilių, nevertų spūsčių vardo.
Pavyzdžiui, prieš savaitę visą A.Mackevičiaus g. kone porai valandų paralyžiavusi ilga automobilių virtinė daugiau taip ir nesusidarė. Šią savaitę eilinį darbo dienos rytą ties A.Mackevičiaus g. grūsčių nebuvo, Gimnazijos ir Šv.Gertrūdos g. sankryžoje stoviniavo vos keli automobiliai. Šiek tiek daugiau transporto priemonių prisigrūdo į Žemaičių g., tačiau ir čia nė vienas vairuotojas, kad vėluoja į darbą, plaukų nesirovė.
Kauno apskrities policijos komisariato Kelių policijos valdybos viršininkas Danas Česnauskas aiškino, kad iki įkalnės rekonstrukcijos pradžios į Savanorių pr. sutekėdavęs automobilių srautas išsisklaidė po kitas ne tokias plačias Žaliakalnio ir aplinkinių seniūnijų transporto arterijas.
"Niekur didesnės spūstys nesusidaro, tačiau, be abejo, Savanorių pr. anksčiau važiavęs transportas turėjo proporcingai padidinti mašinų srautą kitose gatvėse. Todėl jaučiamas automobilių skaičiaus padidėjimas Jonavos ir K.Baršausko g., Vydūno al.", – kalbėjo D.Česnauskas.
Kai kurie vairuotojai Žaliakalnį ėmė aplenkti dideliais ratais, kai kurie jų tai daro jau nuo kovo vidurio, kai buvo uždaryta dalis K.Petrausko g. atkarpos.
Naujausi komentarai