Pereiti į pagrindinį turinį

Sumokėta už dvejus metus televizijos, bet jau ketvirta diena su juodu ekranu

2018-11-01 13:31
DMN inf.

Kaunietis Evaldas netveria pykčiu: sumokėta dvejiems metams į priekį už televizijos programų retransliavimą, tačiau jau ketvirta diena kaip tenka spoksoti tik į juodą ekraną. Vyro teigimu, bendrovei prisiskambinti niekaip nepavyko, atstovų pažadai, gauti socialiniame tinkle, - bergždi - skambučio iš meistro nesulaukta. Portalui kauno.diena.lt bendrovės atstovas teigė, kad iš minėto kliento skundų apskritai negauta.

Sumokėta už dvejus metus televizijos, bet jau ketvirta diena su juodu ekranu
Sumokėta už dvejus metus televizijos, bet jau ketvirta diena su juodu ekranu / Skaitytojo nuotr.

"Jau ketvirtą parą penkių asmenų šeima savo TV ekrane matome tik užrašą: "Nėra TV signalo"", – skundėsi kaunietis Evaldas, gyvenantis Verkių g. ir atsiuntė nuotrauką.  

"Namuose yra du senjorai, kuriems televizija yra vienas iš nedaugelio likusių pramogų", - pridūrė vyras.

Jis pasakojo, kad bandė susisiekti su TV retransliacijos paslaugas jam teikiančios bendrovės "Cgates" atstovais, tačiau nesėkmingai. "Telefonais prisiskambinti nepavyksta, į el. laiškus neatsako, bendraujame tik per socialinį tinklą, tačiau tik maitina pažadais. Neva turi susisiekti inžinieriai, bet per tris paras niekas nei piršto nepajudino", - piktinosi vyras.

"Sveiki, Evaldai, prašykite telefono numerį, perduosime kontaktus komandai, kuri su Jumis susisieks ir padės išspręsti problemą. Ačiū, kontaktai perduoti", - šis viltingai nuteikiantis "Cgates" pranešimas, gautas socialiniame tinkle, kaip šiandien paaiškėjo, buvo tik tušti pažadai.

"Niekas su mumis nesusisiekė! Gedimas palietė ir daugiau butų, nepatenkintų "Cgates" paslaugomis skaičius didėja!" - nepaliko ramybėje bendrovės kaunietis.

"Sveiki, Evaldai, Jūsų kontaktai perduoti inžinieriams kurie per valandą su Jumis susisieks ir pabandys pašalinti sutrikimus. Atsiprašome dėl kilusio nesklandumo", - vėl pažadų šliūkštelėjo bendrovės atstovai.

Be TV šeima liko ir šiandien. Užklaustas, ar tikisi susigrąžinti pinigus, už laikotarpį per kurį negavo paslaugų, vyras sakė, kad ne pinigai jam svarbiausia, o požiūris į klientą.

Portalui kauno.diena.lt iš karto pavyko susisiekti su "Cgates". Surinkus bendrovės tinklapyje nurodytą telefono numerį, netrukus atsiliepė konsultantas.

Vyras tvirtino, kad minėtu adresu bendrovė teikia paslaugas, tačiau tikino, kad neužfiksuota jokių pranešimų apie paslaugos sutrikimus. Užregistravęs gedimą atstovas informavo, kad meistrai problemos ieškoti pradės tik rytoj, nes lapkričio 1-ioji - nedarbo diena. 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų