Pereiti į pagrindinį turinį

Susipažinti ir atrasti – „Rinkis prekę lietuvišką 2021“ tęs šalies verslo palaikymo tradiciją

2021-09-30 05:23
DMN inf.

Tūkstančiai el. parduotuvių Lietuvoje ir pasaulyje siūlo ne tik kasdieninio naudojimo maisto produktus, bet ir originalius tekstilės, technikos, dizaino, pramogų sprendimus mūsų namams ir spintoms. Tiesa, gaminių įvairovė virtualioje erdvėje tokia plati, jog atrasti aukščiausia kokybe ar inovacijomis išsiskiriančius gaminius tampa iššūkiu. Šiame kontekste svarbų vaidmenį atlieka tryliktus metus iš eilės organizuojama paroda „Rinkis prekę lietuvišką“, gyvai pažinčiai sujungianti šalies verslus ir jais besidominčius pirkėjus.

Spalio 15-17 dienomis Kauno „Žalgirio“ arenoje susiburs per 200 jau žinomų bei į rinką dar tik žengiančių Lietuvos prekės ženklų. Visi jie aukštos kokybės gaminių bei šalyje sukurtų naujienų ieškantiems lankytojams pristatys savo gaminius, stebins naujų produktų degustacijomis, kosmetikos ir buitinės chemijos naujovėmis, aprangos ir aksesuarų įvairove, moderniais sprendimais būstui ir interjerui.

Gyva gamintojo ir kliento pažintis – pirmasis žingsnis kuriant tvarų ir ilgalaikį ryšį tarp prekės ženklo ir pirkėjų.

„Gyva gamintojo ir kliento pažintis – pirmasis žingsnis kuriant tvarų ir ilgalaikį ryšį tarp prekės ženklo ir pirkėjų. Nepaisant to, jog reguliarūs mūsų pirkimo įpročiai vis labiau krypsta į skaitmeninę aplinką, pirmajam kontaktui labai svarbu gyvas kokybės įvertinimas, gamybos metodų bei išskirtinumų pristatymas. Tad nors parodą organizuojame jau daugiau nei dešimtmetį, per visą šį laiką pagrindinė renginio misija išlieka nepakitusi – sujungti lietuvišką verslą su klientais tolimesniam ilgalaikiam bendravimui“, – sako parodą organizuojančios bendrovės „Ekspozicijų centras“ vadovas Erikas Piskunovas.

Susipažinus – drąsiau pirkti internetu

Trečiuosius metus parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ dalyvausiančio lietuviško mados prekės ženklo „the fraze“ vadovė Lina Binevičienė pastebi, jog gyventojams įdomu atrasti šalyje gimusias naujienas, tačiau nedrąsu pirkti su jomis nesusipažinus iš arti.

„Parodoje turime galimybę skleisti žinią apie savo prekės ženklą, surasti naujų klientų, pabendrauti su sugrįžtančiais. Na, o pirkėjams tai galimybė susipažinti su prekėmis ir gamintojais – pabendrauti, sužinoti jų istoriją, galbūt netgi suderinti nuolaidą apsiperkant. Galiausiai, vėliau pirkėjai jaučiasi saugesni patikusio prekės ženklo prekes įsigydami internetu“, – sako L. Binevičienė.

Prekės ženklo „the fraze“ kūrėja džiaugiasi, jog kasmet parodoje pirkėjų demonstruojamas susidomėjimas ir palaikymas tampa reikšmingu veiksniu lietuviško verslo augimui bei tobulėjimui.

„Lietuviai gamina puikius produktus, kurie savo kokybe ir dizainu nenusileidžia sukurtiems užsienyje. Palaikymas Lietuvos gamintojams – būtinas! O ir bendradarbiavimas, puoselėjamas parodos metu, duoda daugiau naudos, nei konkurencija. Kuo stipresni verslai, tuo pajėgesnis ir šalies biudžetas. Palaikymas, išreikštas gamintojams, grįžta paslaugų pavidalu patiems vartotojams. Kuo daugiau darbo vietų bei inovatyvių prekių, tuo visiems geriau Lietuvoje gyventi“, – sako „the fraze“ kūrėja.

Lietuviai gamina puikius produktus, kurie savo kokybe ir dizainu nenusileidžia sukurtiems užsienyje.

Gaminių istorija iš kūrėjų lūpų

Pirmuosius metus parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ dalyvausiančio lietuviško prekinio ženklo „LINOO“ pardavimų vadovė atskleidžia, jog atvykti į Kauną motyvuoja noras su klientu pabendrauti betarpiškai.

„Parodos lankytojas gali gauti tiesioginę informaciją iš produkto kūrėjo lūpų. Išgirsti produkto kūrimo istoriją, idėjas, procesą, sužinoti apie tai, kokiame Lietuvos mieste produktas kuriamas ir kiek prie produkto kūrimo prisideda žmonių. Savo ruožtu atvykdami į parodą mes siekiame supažindinti vartotoją su natūraliomis medžiagomis, tokiomis kaip linas ir merino vilna. Kartu norime, kad Lietuvoje mažėtų masinio vartojimo poreikis, o pirkėjai pirktų prekes ilgam vartojimo periodui“, – sako „LINOO“ pardavimų vadovė.

Anot parodos „Rinkis prekę lietuvišką 2021“ dalyvės, renginio nauda lietuviškiems verslams bei pirkėjams – abipusė.

„Vartotojas rinkdamasis lietuvišką prekę palaiko Lietuvos verslus. Savo ruožtu gamintojas parodos lankytojams suteikia žymiai platesnę ir patikimesnę informaciją apie gaminį. Galiausiai, parodos metu vartotojas nepermoka papildomų transportavimo kaštų ir gauna prekę iš pirmų rankų“, – „LINOO“ pardavimų vadovė.

Geriausių parodos gaminių rinkimai

Tryliktuosius metus organizuojamos parodos „Rinkis prekę lietuvišką“ metu „Žalgirio“ arenoje lankytojų lauks ne tik daugiau nei 200 Lietuvos gamintojų bei paslaugų teikėjų, bet ir geriausių parodoje pristatomų gaminių konkurse nugalėję produktai. Lankytojai galės atrasti ir išbandyti visus parodos aukso medaliu apdovanotus gaminius.

Taip pat į parodą atvykusius pasitiks ir atskira mados kūrėjų erdvė – „Mados pasažas“. Čia šiemet įsikurs daug naujų gamintojų, pateiksiančių anksti atkeliavusiam šaltajam sezonui aktualias naujienas: šiltus, aukštos kokybės paltus, megztinius ir kitus rūbus iš vilnos, mohera vilnos, kašmyro ir kt. Daug dėmesio organizuojant parodą skiriama ir namų dekorui. Bus eksponuojami naujausias tendencijas atitinkantys gaminiai, lankytojai galės įsigyti madingų namų tekstilės prekių, namų kvapų, paveikslų, žvakių, keramikos ar stiklo dirbinių.

Parodą organizuojančios bendrovės „Ekspozicijų centras“ vadovas atskleidžia, jog lankytojams bus pristatytos ir dvi ypatingos naujienos.

Stengiamės, jog paroda ne tik reprezentuotų Lietuvos gamintojus, bet ir įkvėptų tuos, kurie dar tik svajoja pradėti kurti vertę mūsų šalyje.

„Stengiamės, jog paroda ne tik reprezentuotų Lietuvos gamintojus, bet ir įkvėptų tuos, kurie dar tik svajoja pradėti kurti vertę mūsų šalyje. Dėl šios priežasties labai džiaugiamės nauja partneryste su vienais įtakingiausių įkvėpėjų šalyje – turizmo platforma „We Love Lithuania“. „We love Lithuania“ turizmo alėjoje lankytojai atras aktualias regionų naujienas, ryškiausius turizmo projektus bei idėjas vietos gamintojų ir turizmo sinergijai“, – sako „Ekspozicijų centras“ vadovas.

Taip pat dalyvius ir lankytojus įsitraukti kvies skaitmeninės erdvės ribas peržengusi, „Verslios Lietuvos“ pagalbos verslui iniciatyva „Internete karantino nėra“.

„Parodoje pirmą kartą įrengsime ir el. parduotuvių prekybos saloną (angl. showroom). Čia pateikiamas Lietuvos kūrėjų el. parduotuvių asortimentas padės atsakyti į klausimą: „O kaipgi realybėje atrodo gaminys?“. Gyvai parodoje negalintys susitikti verslai sudarys sąlygas apžiūrėti savo el. parduotuvių gaminius, o užklausas ir užsakymus lankytojai galės pateikti jau internetu“, – sako E. Piskunovas.

Paroda „Rinkis prekę lietuvišką 2021“ bei mados kūrėjų erdvė „Mados pasažas 2021“ lietuviškam verslui neabejingus gyventojus kviečia susitikti jau spalio 15-17 dienomis Kauno „Žalgirio“ arenoje. Kaune tradiciškai spalis – Senjorų mėnuo, tad organizatoriai kviečia senjorus parodoje apsilankyti nemokamai.

Įsigyti bilietus ar gauti daugiau informacijos apie renginį galima čia.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų