Pernai vasarą prasidėjusi sumaištis dėl pakeistų Kauno maršrutinių taksi maršrutų aprimo, bet po Naujųjų vis pasigirsta skundų – kur žadėtieji nauji autobusiukai?
Konkursą laimėjusi „Kautra" yra įsipareigojusi nuo sausio miestiečius vežioti vien naujomis transporto priemonėmis. Šiuo metu dviem iš septynių maršrutų kursuoja tie patys padėvėti mikroautobusai.
„Iš bendrovės „Kautra" yra gautas raštas, kad gamintojai jiems vėluoja pateikti transporto priemones", – sakė Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras. Savivaldybė informuota, kad 52 ir 56 maršrutu nauji mikroautobusai pradės kursuoti ne vėliau vasario pradžios.
„Už tam tikrų įsipareigojimų nevykdymą Administracinės teisės pažeidimų kodeksas numato baudas. Jeigu sutartis iš esmės nevykdoma, yra numatyta, kad ją galima nutraukti. Bet tie du maršrutai nesudomino kitų vežėjų, jais vežti siūlėsi tik "Kautra", be to, savivaldybė jai nemoka nė lito, tad nutraukę sutartį galime likti iš viso be susisiekimo šiais maršrutais", – aiškino P. Keras.
„Kautros“ generalinis direktorius Linas Skardžiukas portalui kaunodiena.lt teigė, kad vėluojančius gamintojus suprantąs, nes jiems pateiktas užsakymas buvo labai ambincingas: darbas sudėtingas, didelė apimtis ir labai mažai laiko. Be to, užsakymas nuo 70 automobilių buvo padidintas iki 80.
„Prireikė papildomų naujų transporto priemonių, nes kai kuriais maršrutais nuspręsta važiuoti dažniau. Taip pat nesitikėjome, kad tiek mikroautubusų bus apgadinta per avarijas, tad transporto priemonių reikia pasilikti ir rezervui“, – aiškino L.Skardžiukas.
Jo turimais duomenimis, per pusmetį eismo įvykiuose nukentėjo 40 mikroautobusų, trys iš jų patyrė rimtas avarijas.
Naujausi komentarai