Pereiti į pagrindinį turinį

Žiūrėkite, ką perkate: akcijiniame arbūze „Maximoje“ – kirmėlės

2018-06-30 17:17

Šeštadienį kauniečio apsipirkimą prekybos centre „Maxima“ apkartino itin nemalonus vaizdas. „Žiūrėkite, ką perkate, kad netektų į namus parsinešti kirmėlių“, – kitus įspėja ir vaizdo įrašu dalijasi Egidijus Drėzas.

Stop kadras, skaitytojo nuotr.

Portalui kauno.diena.lt vyras pasakoja, kad Marijampolėje, Bažnyčios g. 38 esančiame prekybos centre lankėsi šeštadienio popietę, apie 12 val.

„Čia vadinasi arbūzai su priedais ir dar – su akcija...“, – užfiksuotą vaizdą komentavo pašnekovas.

Kaip matyti jame, vaisių skyriuje esančiame arbūze žiojėja skylė, o iš jos išlindusi kirmėlė. Egidijus teigia, kad akys užkliuvo tik už vieno vaisiaus, todėl, ar kituose situacija nebuvo panaši, pasakyti negalintis.

 

 

„Apsidairiau, ar šalia nėra parduotuvės salės darbuotojo, nes tikrai apie tai būčiau pasakęs. Kadangi jo nebuvo, vaizdą nufilmavau ir noriu įspėti kitus“, – į klausimą, ar apie šį radinį pranešė parduotuvės atstovams atsakė kaunietis.

Portalui kauno.diena.lt pavyko susisiekti su prekybos centro „Maxima“ atstovais, kurie, po žurnalistų pateiktos informacijos, ėmė aiškintis šį incidentą.

„Susisieksime su šios parduotuvės Marijampolėje vadovybe ir išsiaiškinsime. Daugiau pakomentuoti galėsime vėliau“, – apie 18 val. sakė prekybos centro atstovas spaudai Paulius Stonis.

Čia vadinasi arbūzai su priedais ir dar – su akcija...

Apie 20 val. sulaukėme detalesnio „Maximos“ atstovų komentaro, kuris, jų žodžiais kalbant, pateikiamas atlikus patikrinimą minėtame Marijampolės prekybos centre.

„Labai atsiprašome ir apgailestaujame dėl situacijos. Vaizdo įraše užfiksuotas vaisius nedelsiant pašalintas. Minėtoje parduotuvėje patikrinome visų kitų arbūzų kokybę, daugiau jokių neatitikimų neaptikome“, – rašoma atsiųstame laiške. 

Pasidomėjome, iš kurios šalies atkeliavo ši arbūzų partija. P. Stonis patikino, kad kilmės šalis – Graikija. 

„Tai išskirtinis atvejis, kuomet kirmėlės randamos būtent arbūze. Dar kartą atsiprašome kliento“, – sakė atstovas spaudai.

Susidūrus su nesklandumais ar kilus klausimams, pirkėjams „Maxima“ siūlo skambinti nemokama informacine linija 8 800 20050 (8-22 val.), rašyti el. paštu [email protected] ar kreiptis į parduotuvių darbuotojus. 

Portalas primena, kad aptikus netinkamos kokybės prekes ar jas įsigijus galima kreiptis į VMVT inspektorius, kurie nedelsiant atlieka patikrinimus atitinkamose prekybos vietose. Į visus skundus yra reaguojama nedelsiant.

Visus nusiskundimus ir pastabas galima pateikti telefonu (8 5) 240 4361 arba elektroniniu paštu [email protected].

Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų