Kaip jau rašyta, apie degantį šio malūno stogą praeiviu prisistatęs asmuo pranešė 7.52 val., t.y. minėtai „Maximai“ dar nedirbant. Į įvykio vietą pasiųsti penki ugniagesių gelbėtojų automobiliai bei autokopėčios lokalizavo paskui dūmus pasirodžiusių liepsnų plitimą jau 8.10 val. O visiškai sutramdė šį gaisrą 8.33 val.
Patikslintais duomenimis, jis užgesintas, pasitelkus minėtas autokopėčias, iš viršaus. Kadangi, nupjovę spyną ir į malūno vidų patekę ugniagesiai gelbėtojai negalėjo prasibrauti iki gaisro židinio dėl viduje esančios medinės pertvaros.
Feisbuko nuotr.
Nors gaisras užgesintas gana operatyviai, spėjo išdegti penki kvadratiniai metrai malūno stogo ir vienas kvadratinis metras sienos.
Jau konstatuota, kad šio gaisro priežastis – techninė: elektros įrenginių, prietaisų arba inventoriaus gedimas.
Beje, tai konstatavus, prisiminta ir, kad jau senokai nebesisuko šio malūno sparnai.
Naujausi komentarai