Nustatyta, kad mersedesą vairavęs verslininkas iš Šiaulių Tomas Rauba ne tik neturėjo tokios teisės, bet ir buvo neblaivus. Kaip jau rašyta, vairuotojo teisės, kurias jis prarado trejiems metams po to, kai 2020-ųjų kovą buvo sulaikytas neblaivus (2,52 prom.) Šiauliuose vairuojantis automobilį „Chrysler Grand Voyager“, jam turėjo būti gražintos kovo 10-ąją. O tos lemtingos kaktomušos, įvykusios vėlų vasario 18-osios vakarą, metu jis buvo dar girtesnis – 2,82 promilės.
Kaip jau rašyta, mersedesas, kuriuo T. Rauba, gimęs 1980 m., sukėlė šią šiurpią kaktomušą, buvo registruotas jo sutuoktinės vardu. Tragedijos metu ji buvo vienoje Druskininkų sanatorijoje, į kurią, kaip teigė teisėsaugininkams, atvyko tądien su sutuoktiniu paminėti savo 40-mečio.
Eitvydo Kinaičio nuotr.
Anot mersedeso savininkės, apie 18 val. grįžus iš procedūrų, sutuoktinis kažkur išėjo, nesakydamas kur. Tačiau tada buvo išgėręs tik alaus. Bet paskambinus jam telefonu apie 20 val., iš balso jis jau gerokai girtas. Ir teigė, kad yra netoliese ir tuoj grįš.
Daugiau, anot mersedeso savininkės, sutuoktinis jai telefonu neatsiliepė. Nors ji dar skambino šiam apie 22 val. O 23 val. paskambino sūnus ir pranešė, kad įvyko tragedija.
Apsistota ties versija, kad priešpriešinėje Islandijos plento eismo juostoje T. Raubos vairuojamas mersedesas atsidūrė jam pasiklydus dėl girtumo. Rastas liudytojas, matęs, kaip jis pro Savanorių prospekto viaduko apačią pakilo į A1 kelią iš Jonavos pusės. Iki tragiškos kaktomušos vietos buvo likę du-trys kilometrai. Nors šioje vietoje buvo leistinas 90 km/val. greitis, nustatyta, kad T. Raubos vairuojamas mersedesas lėkė 140-150 km/val. greičiu. Anot liudytojų, nereaguodamas į kitų vairuotojų perspėjimus signalizuojant bei mirksint šviesomis ir vis didindamas greitį.
Nustatyti ir du automobiliai, kuriems vos per plauką pavyko išvengti kaktomušos su šiuo mersedesu. Abiejų jų vairuotojai, lenkdami pirmąja eismo juosta Vilniaus kryptimi važiavusius automobilius, buvo antrojoje eismo juostoje. Ir spėjo sureaguoti bei grįžti atgal į pirmąją iki galimo susidūrimo su mersedesu.
BMW vairavęs 1961-aisiais gimęs kaunietis buvo trečia galima T. Raubos auka. Ir neatmetama, kad jam nepavyko išvengti šios tragiškos kaktomušos, įvykusios 22.35 val., dėl to, kad minėti du automobiliai jam užstojo pilną vaizdą.
Kaip jau rašyta, nuo smūgio susidūrus BMW dar atsitrenkė į ta pačia kryptimi pirmąja eismo juosta važiavusį automobilį „Škoda Octavia“. Nukentėjo ir jos vairuotojas, gimęs 1992 m., ir šio keleivė. Tačiau nesunkus sveikatos sutrikdymas konstatuotas tik keleivei.
Kadangi tragedijos kaltininkas žuvo, šis ikiteisminis tyrimas nutrauktas. Tačiau po šio sprendimo kiti nukentėjusieji ar jais tapę po artimųjų žūties galės kreiptis į teismą dėl patirtos žalos prisiteisimo iš draudimo bendrovės, kurioje buvo apdraustas tragedijos kaltininko vairuotas „Mercedes-Benz“.
Eitvydo Kinaičio nuotr.
Tapote įvykio liudininku, užfiksavote įvykį? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai