Prieš pusantrų metų panaikinus skrydį Hamburgas–Palanga ir dėl to praradus nemažai turistų iš Vokietijos, Palangos oro uostui vėl suteikta viltis šį reisą atgaivinti.
Vakar Klaipėdos apskrities viršininko administracijoje viešėjęs antros pagal svarbą ir jau 50 gyvuojančios Vokietijos aviakompanijos OLT vykdomasis direktorius Axel Trampnau tiek valstybinių institucijų, tiek verslo atstovams bei kitiems šio skrydžio atnaujinimu suinteresuotiems asmenims teigė, kad jo bendrovei šis reisas atrodo gana patrauklus.
Vis dėlto A.Trampnau pabrėžė, kad sunkmetį šiuo metu išgyvena ne tik Lietuvos, bet ir Vokietijos ūkis, todėl toks reisas kol kas vertinamas kaip gana rizikingas. Atstovas tikino, jog reikia viską gerai apskaičiuoti, įvertinti, kiek realiai turistų galėtų pasinaudoti šiuo skrydžiu, ir tik tuomet jau būtų galima spręsti, kiek dažnai ir nuo kada skrydžiai į Vokietiją galėtų būti organizuojami.
"Mes žinome, kokios mūsų lėktuvų galimybės, kokios sąnaudos, todėl dabar mums bereikia sužinoti, koks procentas keleivių skristų vienu reisu, t.y. kiek lėktuvo bilietų būtų išpirkta. Žinoma, jei būtų užimtos visos vietos, būtų idealu. Nenorime, kad skrydis nepasiteisintų ar taptų nuostolingu", – tikino A.Trampnau.
Palangos oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas įsitikinęs, kad šis susitikimas vaisių turėtų duoti jau netrukus. Viliamasi, kad sutartis su aviakompanija OLT galėtų būti pasirašyta šių metų gegužę, todėl vasarą turistams pasiekti Vakarų Lietuvos regioną jau būtų kur kas paprasčiau.
Valstybės bei savivaldybės institucijos, suinteresuotos skrydžio atnaujinimu, bendrovei OLT žadėjo pagalbą dėl informacijos sklaidos, taip pat įrodinėjo, jog Klaipėdos apskritis – daugiausiai vokiečių turistus viliojantis Lietuvos regionas.
Lietuvos valstybinio turizmo departamento duomenimis, kasmet čia apsilanko per 130 tūkst. turistų iš Vokietijos, kurių beveik 57 proc. čia atvyksta oro transportu.
Skrydžiai iš Palangos į Hamburgą buvo nutraukti 2007 m. rudenį. L.Kvietkauskas tikino iki šiol nesuprantantis, kodėl buvo nutarta jo atsisakyti: "Nežinau, kodėl kompanija "flyLAL" nustojo rengti šį skrydį. Jis buvo išties pelningas ir geriausias mūsų oro uoste. Pavyzdžiui, 2006-aisiais į Hamburgą skrido per 23 tūkst. keleivių", – kalbėjo jis.
Naujausi komentarai