Lipo ne pro tas duris
„Mes su vaiku važiavome į darželį iš Baltijos autobusų stotelės, vairuotojas nesiruošė atidaryti vidurinių autobuso durų. Tačiau vis dėlto mums įlipus į autobusą, labai grubiai, pakeltu tonu pradėjo kalbėti, kad reikia nusipirkti bilietą“, – pasakojo moteris.
Tai ukrainietę nustebino, ji tikino pirmą kartą išgirdusi prašymą rodyti dokumentą. Moteris pateikė dokumentus, įrodančius, kad ji yra ukrainietė ir gali važiuoti miesto autobusu nemokamai.
„Po to vairuotojas dar dešimt minučių aiškino, kad privažiavo čia, veržiasi pro visas duris“, – stebėjosi atvykėlė.
Moteris nufotografavo autobusą ir aprašė situaciją socialiniame tinkle.
„Tai yra baisu. Vaikas paklausė, ar mus dabar iš autobuso išvys? Pasakyti, kad mes esame šoko būsenos, tai tas pats, kas nieko nesakyti“, – pažymėjo ukrainietė.
Pasakyti, kad mes esame šoko būsenos, tai tas pats, kas nieko nesakyti.
Incidentą ištyrė
Įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ atstovai aiškinosi ukrainietės paviešintos situacijos aplinkybes.
Paaiškinime teigiama, kad iš tiesų ukrainietė, kaip ir visi kiti keleiviai, turėjo į autobusą įlipti pro priekines duris.
„Vairuotojo elgesys atitinka instrukciją ir taikyti jam poveikio priemones nėra pagrindo. Minimaliai privalomo korektiškumo ribos, pagal mūsų turimą medžiagą, peržengtos nebuvo. Tačiau vežėjo paprašėme, kad jis primintų vairuotojams, jog viešuoju transportu naudojasi ir socialiai jautrios keleivių kategorijos, kurioms reikia ypatingo dėmesio“, – teigiama įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ paaiškinime.
Kasdien miesto maršrutais registruojama apie 70 tūkst. kelionių.
„Pasitaiko ir nemalonių incidentų. Mes suinteresuoti, kad kiekvienas toks incidentas būtų ištirtas ir netinkamas elgesys įvertintas. Tam reikia, kad keleivis parašytų mums elektroniniu paštu [email protected]. Reikėtų nurodyti, kas nutiko, kada nutiko, kurio numerio autobuse, kurioje įlipimo stotelėje, kuria kryptimi važiuojant. Turėdami tokius duomenis, galime operatyviai įvykį išnagrinėti“, – paaiškino įstaigos atstovai.
Dalija nemokamus bilietus
Ukrainietė savo pastebėjime minėjo, kad vairuotojas pareikalavo parodyti dokumentą, suteikiantį teisę važiuoti nemokamai.
„Vairuotojas pasielgė pagal instrukciją – jo pareiga yra įsitikinti, kad keleivis pažymėjo bilietą. Nežymint – išsiaiškinti priežastį. Aprašytu atveju vairuotojas taip ir pasielgė, įsitikino, jog keleivė turi teisę važiuoti nemokamai. Greitai dokumentų pateikimo vairuotojui problema turėtų išnykti. Įstaigos klientų aptarnavimo centras jau išduoda pabėgėliams iš Ukrainos šimto procentų lengvatos terminuotuosius bilietus iki kalendorinių metų pabaigos“, – akcentavo įstaigos atstovai.
Norint gauti teisę nemokamai važiuoti miesto autobusais, reikės turėti elektroninio bilieto kortelę. Ją už du eurus bus galima įsigyti įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ klientų aptarnavimo centre.
Tokie bilietai žymimi kaip ir kiti skaitytuve, ir rodyti dokumentą, patvirtinantį teisę į lengvatą, reikės tik kontrolės metu.
Naujausi komentarai