76-erių klaipėdietis Zigmas guodėsi sugaišęs daug laiko, kol galiausiai išsiaiškino, kad trečiadienį jo lankomas pašto filialas apskritai nedirbo.
Informacijos apie tai jis aiškino neradęs.
"Trečiadienį turėjau nueiti į paštą Laukininkų gatvėje pasiimti dokumentų, tačiau durys užrakintos, ant lango užklijuotas pranešimas, kad paštas nedirba ir persikraustė į prekybos centrą BIG. Jokios schemos, kur konkrečiai paštas įsikūrė, kur jo ieškoti, nėra. Dvi valandas trankiausi po parduotuves, niekas nieko nežino. Kiek galima tyčiotis iš žmonių?" – piktinosi klaipėdietis.
Tądien vyras taip ir liko nieko nepešęs.
Paaiškėjo, kad lapkričio 27-ąją šis pašto skyrius apskritai neveikė.
"Viskas užrakinta, žmonės stovi prie durų pasimetę, kraipo galvas. Sakau, nors kokia schemutė būtų. Du "bigai" ir šimtai parduotuvių, tai kaip tą paštą rasti?" – stebėjosi pašnekovas.
Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė Vaida Budrienė aiškino, kad Laukininkų gatvėje pašto filialas trečiadienį nedirbo, nes buvo kraustomasi.
Esą plakatas, kad paštas persikelia į BIG (Taikos pr. 139), kabo jau mėnesį.
Teigiama, kad bendrovė lapkričio 25-ąją įvairiais kanalais išplatino pranešimą spaudai, kuriame pateikta informacija apie laukiančius pasikeitimus.
Pranešime rašoma, kad Klaipėdoje iki metų pabaigos duris atvers trys modernūs pašto skyriai.
Pirmas jų ketvirtadienį atsidarė prekybos centre BIG, o gruodį jie ims veikti prekybos centruose "Akropolis" ir "Purmaliai".
"Stebime klientų srautus ir jų poreikius, todėl gausiai lankomus, tačiau senos statybos arba mažesnius pašto skyrius keičiame erdvesniais, įrengtais pagal naują koncepciją ir orientuotais į mūsų klientų patogumą. Investicijoms Klaipėdoje iki metų galo esame numatę 157 tūkst. eurų: į 195 kv. m pašto skyrių prekybos centre BIG investuosime 70 tūkst. eurų, į 95 kv. m pašto skyrių "Akropolyje" – 69 tūkst., į būsimą 68 kv. m pašto skyrių prekybos centre "Purmaliai" – 18 tūkst. eurų", – sakė Lietuvos pašto Tinklo direktorius Jonas Sadauskas.
Teigiama, kad moderniuose pašto skyriuose bus įrengta daugiau klientų aptarnavimo langelių, suprojektuota patogi laukimo salė, įrengta savitarnos parduotuvė, kurioje klientai gali patys pasirinkti ir įsigyti įvairių atnaujinto asortimento siuntų pakavimo priemonių bei kitų prekių.
Be to, siekiant pašto skyriuje sumažinti eiles, įrengta speciali vieta internetinėje savitarnos sistemoje manosiuntos.post.lt suformuotoms ir iš anksto apmokėtoms siuntoms palikti.
Naujausi komentarai