KLASCO infrastruktūros direktoriaus Vido Endzino teigimu, bendrovės teritorija ir įvažiavimo į ją prieigos yra valomos darbo dienomis, o kiekvieną pirmadienį yra valomi keliai aplink Vitės progimnaziją.
„Siekiame, kad mūsų vykdoma veikla darytų kuo mažesnę įtaką gyvenamai aplinkai, kuri dėl istorinių aplinkybių kelia nepatogumų verslo plėtrai ir miestiečiams. Nuo pernai metų įgyvendiname naują aplinkosauginių priemonių planą, suderintą su Aplinkos apsaugos agentūra. Taip pat jau pradėjome bendradarbiavimą su Klaipėdos Universitetu dėl šio plano peržiūrėjimo ir papildymo“, – kalba V. Endzinas.
Ruošdamasi griežtesniems nuo gegužės 1 d. įsigaliojusiems aplinkosaugos reikalavimams, KLASCO taip pat įdiegė suspausto oro sistemas krovinių perkrovimo sandėliuose, kad iš jų išvažiuojančio transporto ratai būtų švarūs. Šiemet pastatysime ir aplinkai draugišką automobilių plovyklą KLASCO teritorijoje, kuri bus pirmoji tokio tipo plovykla Klaipėdos uoste.
Be šių priemonių, kuriomis siekiama prisidėti prie švaresnių gatvių, bendrovė atlieka ir kitus veiksmus dulkėtumui bei poveikiui aplinkai mažinti. V. Endzino teigimu, krovinių iškrovimo vietose naudojamos vandens patrankos, laistomi pravažiavimo ir technologiniai keliai, o krovos metu bendrovė naudoja transporterius su magnetu krauti geležies rūdos produktus į rietuves. Taip pat įrengtos vagonų iškrovimo stočių užsidarymo grotos technologiniam proceso dulkėtumui sumažinti, transporterių linijose naudojami dulkių surinkimo filtrai, vandens purkštukai. Krovos metu naudojami dulkių slopinimo įrenginiai su dulkes absorbuojančiu preparatu, o į laivą ir iš jo transportuojant krovinius naudojami tik uždaro tipo konvejeriai.
„Vaizdo stebėjimo priemonėmis nuolat kontroliuojame ir stebime KLASCO teritorijoje vykdomą veiklą, vertiname oro monitoringo stotelės duomenis ir, esant poreikiui, koreguojame krovos darbus ar nedelsiant juos stabdome. Pastaraisiais metais ženkliai sumažinome krovos metu susidarančių kietųjų dalelių kiekį, tad toliau tęsiame darbą bei investicijas, mažinančias poveikį aplinkai“, – reziumuoja KLASCO infrastruktūros direktorius.
Naujausi komentarai