Mato pridėtinę mokymų vertę
Kaip teigia prekybos tinklo „Iki“ valdymo direktorė Lina Muižienė, „Iki Akademijos“ atidarymas Klaipėdoje yra tikslingas ir apgalvotas žingsnis, diegiant vienodą mokymų kokybės standartą visame prekybos tinkle bei užtikrinant dar sklandesnį naujų darbuotojų startą.
„Prieš pusmetį Vilniuje pradėjusios veikti pirmosios Lietuvoje „Iki Akademijos“ rezultatai parodė, jog tokie mokymai yra iš tiesų reikalingi – net 99,7 proc. programą praėjusių darbuotojų teigiamai įvertino mokymų naudą.
Matome, jog darbuotojai kur kas lengviau adaptuojasi, patiria mažiau streso, praktiškai yra išbandę ir žino, kokios yra jų atsakomybės ir kaip jas teisingai atlikti. Tikime, jog vieninga mokymosi sistema, pagal kurią nauji darbuotojai mokysis ir Klaipėdos „Iki Akademijoje“, padės pasiekti tokių pat gerų rezultatų ir šiame regione“, – sako L. Muižienė.
Per metus „Iki Akademijoje“ Klaipėdoje planuojama apmokyti apie 900 naujų darbuotojų. Čia bus ruošiami darbuotojai net iš 58 IKI parduotuvių, įsikūrusių 22 skirtinguose Klaipėdos regionui priklausančiuose miestuose. Mokymų programos orientuotos į būsimus kasininkus ir sveriamų bei šviežių prekių skyrių darbuotojus, taip pat sezoninius prekybos salės darbuotojus, taip sudarant galimybę vasarai įsidarbinti ir vyresnių klasių moksleiviams.
„Investuodami į nuosavus mokymų centrus siekiame, kad nauji darbuotojai būtų apmokomi pagal visame prekybos tinkle vienodą mokymų kokybės standartą. Mums svarbu, kad nepriklausomai nuo miesto, kuriame dirba, ar parduotuvės dydžio jie turėtų vienodas sąlygas įgyti reikiamas kompetencijas, gerai jaustųsi darbo vietoje ir būtų pasirengę kartu kurti geriausią aptarnavimo patirtį“, – teigia L. Muižienė.
"Iki" nuotr.
Sėkmės garantas – vidiniai žmonės
Per kelias dienas trunkančius mokymus darbuotojai „Iki Akademijose“ gauna visas būtiniausias žinias apie darbo specifiką, kurias gali iškart pritaikyti atlikdami praktines užduotis realioje darbo aplinkoje: dirbdami su tikra kasa, krosnimis, kuriose patys kepa bandeles, perrinkinėdami vaisius ir daržoves, pjaustydami sūrius, sverdami mėsą ir t.t.
„Pabendravus su darbuotojais išsiaiškinome, kad didžiausią stresą jiems sukelia būtent nauja darbo aplinka, nepakankami įgūdžiai darbui su kasa, prekių išdėstymas lentynose ir pan. Visa tai – techniniai įgūdžiai, kuriuos galime suteikti jiems sukurdami kiek įmanoma realesnę darbo aplinką ir sudarydami sąlygas su ja apsiprasti dar prieš pradedant darbą parduotuvėje“, – aiškina „Palink“ Personalo departamento direktorė Edita Jakučionytė-Lukšė.
Dar vienas mokymų centrų pranašumas – ilgamečių darbuotojų įtraukimas į mokymo procesą.
„Visa mokymų programa yra parengta ir dėstoma pačių „Iki“ darbuotojų, paremta praktiniais pavyzdžiais iš realaus parduotuvių gyvenimo. Taip pat šie žmonės geriau nei kas kitas išmano vidinius darbo procesus, gali patarti, padėti, supažindinti su konkrečiomis situacijomis, jų sprendimo būdais. Tai leidžia geriau jaustis ir naujam darbuotojui, kuris iš pirmų lūpų išgirsta apie būsimą darbdavį, jo vertybes, vidinę tvarką ir kultūrą, gali lengviau įsilieti į kolektyvą“, – tikina E. Jakučionytė-Lukšė.
Visa mokymų programa yra parengta ir dėstoma pačių IKI darbuotojų, paremta praktiniais pavyzdžiais iš realaus parduotuvių gyvenimo.
Visa mokymų programa yra parengta ir dėstoma pačių „Iki“ darbuotojų, paremta praktiniais pavyzdžiais iš realaus parduotuvių gyvenimo.
Klaipėdos „Iki Akademijai“ vadovaus ir mokymosi programas kuruos Klaipėdos „Iki“ skyriaus vedėja Rita Venckuvienė, „Palink“ įmonėje dirbanti daugiau kaip 15 metų.
Nuo 2016 m. „Iki“ investicijos į darbuotojų kvalifikacijos kėlimą kasmet auga 14 proc. Šiuo metu „Iki“ darbuotojams skirti mokymų centrai veikia Vilniuje bei Klaipėdoje, planuojama ir tolimesnė jų plėtra.
Naujausi komentarai