Klaipėda su dar keturiais Europos uostamiesčiais – Antverpenu (Belgija), Triestu (Italija), Konstanca (Rumunija) ir Aberdynu (Škotija) dalyvauja ES programoje, kuri išskirtinį dėmesį skiria darniam miestų judumui.
Pasak Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus Sauliaus Budino, pagrindiniai šio projekto tikslai – kad atsirastų dviračių nuomos sistema ir inovatoriškos šviesoforų valdymo sistemos, skirtos sankryžų pralaidumui didinti.
"Dabar rengsime dviračių nuomos programos galimybių studiją, manau, ją turėsime iki metų galo. Tada, jeigu viskas klostysis sėkmingai, mes jau kitą vasarą galėtume džiaugtis dviračių nuomos sistema Klaipėdoje", – tikino S.Budinas.
Didžiuosiuose miestuose, kuriuose jau veikia dviračių nuomos sistema, pirmasis pusvalandis yra nemokamas. Tai padaryta tam, kad žmogus į netolimą tašką galėtų nuvažiuoti dviračiu, jį palikti kitame punkte ir tai jam nieko nekainuotų.
Planuojama, kad paros mokestis siektų iki trijų su puse euro. Tai būtų perpus pigiau nei šiuo metu komerciniuose dviračių nuomos punktuose.
Projektas kainuotų apie 400 tūkst. eurų, tačiau didžiąją dalį sumos dengtų ES lėšos. Tikslūs skaičiai paaiškės, kai bus atlikta galimybių studija.
Panaši dviračių nuomos sistema sėkmingai veikia Vilniuje ir Kaune, kur dviračius galima išsinuomoti visą parą visomis savaitės dienomis. Šia dviračių nuomos sistema gali naudotis kiekvienas asmuo nuo 14 metų. Vilniuje veikia 37 punktai, turintys apie 300 dviračių.
Naujausi komentarai