Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdietė pasipiktino: kodėl bankuose nėra nė vieno kliento, o laukti reikia taip ilgai?

2022-06-14 06:10

Lietuvoje atšaukus ekstremaliąją situaciją, kai kuriose įstaigose klientų priėmimas tebevyksta nuotoliniu būdu arba skiriant vizitus kelioms savaitėms į priekį. Daugeliui tai nesuprantama – esą specialistų daug, tačiau priimti klientus ir suteikti reikiamų paslaugų niekas negali.

Nuovargis: gyvų eilių, kurios buvo anksčiau bankuose, neliko prasidėjus pandemijai, bet gauti reikiamas paslaugas sudėtinga ir jai pasibaigus.
Nuovargis: gyvų eilių, kurios buvo anksčiau bankuose, neliko prasidėjus pandemijai, bet gauti reikiamas paslaugas sudėtinga ir jai pasibaigus. / A. Aleksandravičiaus nuotr.

Tokia situacija pasipiktino ir viena klaipėdietė, užsukusi į banką "Swedbank".

Nors daugelis konsultančių esą sėdėjo laisvos, Linai buvo pasakyta, jog norint paslaugų reikėjo užsiregistruoti iš anksto.

"Gegužės 28 d. atėjau į banką. Konsultantė man iškart pasakė, kad turėjau registruotis internetu iš anksto. Kadangi ėjau dėl "Smart ID" programėlės sutvarkymo, tai turėjo būti greitai atliekama paslauga, bent anksčiau neužtrukdavau nė 15 minučių. Man buvo pasakyta, kad jeigu neateis kitas klientas, mane priims. Tačiau klientas atėjo ir teko išeiti. Grįžusi namo užsiregistravau internetu. Vizitas buvo paskirtas tik birželio 8 d. Paslaugą gavau, bet esu nusivylusi. Kodėl bankuose nėra nė vieno kliento, o laukti reikia taip ilgai? Gerai, kad moku naudotis internetu, bet mano mama nemoka, ką tokiu atveju jai reikėtų daryti?" – svarstė Lina.

Kodėl bankuose nėra nė vieno kliento, o laukti reikia taip ilgai?

"Swedbank" atstovas spaudai Saulius Abraškevičius nurodė, kad konsultantai negali staiga priimti visų klientų, nes yra užsivertę kitais svarbiais darbais.

"Komentuoti konkrečių klientų atvejų neturime galimybės, tačiau visada dedame pastangas klientus aptarnauti maksimaliai greitai. Tai, kad konsultantas nekalba su klientu, nereiškia, jog jis yra laisvas. Tuo metu konsultantai atlieka kitas užduotis, ruošiasi susitikimams, konsultuoja klientus per nuotolį", – tikino atstovas.

Paklausus, ką tokiu atveju daryti klientams ir kaip paslaugą gauti greičiau negu per kelias savaites, pasiūlymų nebuvo.

"Kiekvienas atvejis individualus ir sprendžiamas vietoje. Paprastai stengiamės padėti klientui kaip įmanoma greičiau", – pabrėžė S.Abraškevičius.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų