Pereiti į pagrindinį turinį

Pašalpos klaipėdiečiai galės prašyti telefonu

2022-10-13 06:52

Klaipėdos savivaldybės tarybos Finansų ir ekonomikos komitete svarstytas pašalpų teikimo tvarkos klausimas atskleidė poreikį mažinti biurokratiją ir palengvinti tvarką prašyti pašalpų.

Palengvinimas: paskirtu metu susisiekę su pašalpos prašytoju valdininkai užtruks apie ketvirtį valandos ir patys įkels reikiamus duomenis į registrus.
Palengvinimas: paskirtu metu susisiekę su pašalpos prašytoju valdininkai užtruks apie ketvirtį valandos ir patys įkels reikiamus duomenis į registrus. / A. Aleksandravičiaus nuotr.

Iki šiol kiekvienas gaunantysis socialinę paramą turėjo ir vis dar turi prašymus pateikti atvykstant į valdžios namus arba elektroniniu būdu.

Tik pandeminių ribojimų metu pradėta telefonu bendrauti su asmenimis, gaunančiais kompensacijas už būsto šildymą, ir socialinių pašalpų gavėjais. Tai buvo gera praktika, bet ribojimai baigėsi, tad baigėsi laikinai nustatyta tvarka, teko grįžti prie senosios, kai prašymai turi būti pateikiami raštu.

Gyvenimas rodo, kad kompensacijas ir pašalpas gaunantys žmonės dažnai yra neįgalūs vaikščioti ir nesinaudoja elektroninėmis priemonėmis. Todėl pateikti prašymą pašalpai gauti jiems – nemenkas iššūkis.

Miesto savivaldybės Socialinės paramos skyriaus vadovė Audronė Liesytė pasiūlė keisti ankstesnę prašymų pateikimo tvarką.

Išaugus paramos gavėjų skaičiui, priimant prašymą telefonu pavyktų išvengti ilgų eilių ir mažinti administracinę naštą darbuotojams.

Siūloma leisti tokius prašymus teikti ne tik raštu, bet ir telefonu. Telefonu būtų paskiriamas pokalbio laikas, o sutartu laiku, kai klientas jau būtų pasiruošęs, darbuotojas su juo pasikalbėtų ir pažymėtų visus būtinus duomenis.

Taip turintieji teisę pretenduoti į valstybės paramą galėtų formalumą atlikti paprasčiau, be fizinių pastangų, išlaidų kelionei, šie žmonės nerizikuotų praleisti prašymo pateikimo termino.

Prašymo pakeitimas leistų pasiligojusiems ir senyviems žmonėms išvengti artimo kontakto su kitais asmenimis, tai būtų veiksminga pagalba apsisaugant nuo pavojingų virusų viešumoje.

Kitas svarbus numatomo pokyčio aspektas – biurokratinis.

Išaugus paramos gavėjų skaičiui, priimant prašymą telefonu pavyktų išvengti ilgų eilių ir mažinti administracinę naštą darbuotojams.

Šiuo metu interesantų srautas yra toks didelis, kad prisiskambinti į savivaldybės Socialinės paramos skyrių neįmanoma.

A.Liesytė prašė komiteto narius pritarti jos siūlymui ir taip pat panaikinti pasenusią 2018 m. patvirtintą tvarką.

Komiteto nariai neprieštaravo siūlymui ir vienbalsiai jam pritarė. Šią tvarką dar turės patvirtinti miesto taryba.

Pandemijos metu sukurta tvarka pravertė ir, tikėtina, bus taikoma ir normaliomis sąlygomis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų