Į darbą – 1 val. 45 min.
Spūstys Klaipėdos gatvėse jau tapo nepakeliamos. Vilniaus plente palikus tik vieną, įvažai į miestą skirtą, eismo juostą, dalis vairuotojų pasuko kitais keliais – per Liepų, Tilžės gatves ar net ir Tauralaukio įvaža.
Antradienį ryte Klaipėdos prieigose nusidriekė penkių kilometrų automobilių spūstys.
"Kolega į darbą išvažiavo 7 val. 30 min., o Kauno gatvę pasiekė 9 val. 15 min. Kelionė iš Gindulių užtruko valandą ir 45 minutes. Tokia rugsėjo realybė. Arba teks priprasti, arba teks persėsti į viešąjį transportą", – kalbėjo Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo įvykių tyrimo skyriaus viršininkas Aurelijus Jankauskas.
Ar tikrai reikia uždarinėti gatvę piko metu, jei niekas nevyksta?
Ankstino darbą
Specialistas taip pats pastebėjo, kad dėl darbų Šilutės plento ir Baltijos prospekto žiedinėje sankryžoje dalis automobilių srautų pasuka kitomis gatvėmis.
"Netrukus šioje žiedinėje sankryžoje liks tik viena eismo juosta, srautai dar labiau "kimšis". Po žeme bus ruošiamasi įrenginėti perėjas. Todėl Slengių, Gindulių ar kitų šalia esančių gyvenviečių vairuotojai taip pat suka į miestą tuo vieninteliu, Liepų gatvės, keliu. Ši infrastruktūra jau nebeatitinka miesto poreikių ir pačios realybės. Spūstis ima formuotis dar gyvenviečių keliuose, tas pats automobilių srautas vienu metu pasiekia ir Klaipėdą", – pastebėjo A.Jankauskas.
Aurelijus Jankauskas / Vytauto Liaudanskio nuotr.
Dalis įmonių ar valstybinių įstaigų dar prieš porą metų koregavo darbo laiką, vienos įstaigos jį vėlino, kitos – ankstino.
"Vieni nuo 7 val. dirba kiti tik nuo 9 val. Vienu metu mes visi nesutilpsime į vieną eismo juostą. Sendvario seniūnijoje gyvena tiek žmonių, kiek Gargžduose, o visi jie kas rytą viena eismo juosta mėgina pasiekti Klaipėdą, kai mieste, turėdami dvi eismo juostas, vos sutelpame", – patikino A.Jankauskas.
Uždarė eismą, bet nedirba
Policijos pareigūnas taip pats stebėjosi sprendimais leisti vienu metu labiausiai apkrautoje miesto arterijoje atlikinėti remonto darbus skirtingose tos pačios gatvės taškuose.
"Man ir gi užkliuvo tai, kad vienur įrenginėjamas šviesoforas, o kitur jau leista vandentiekininkams atlikinėti ne avarinius darbus. Miestas – kaip be šeimininko. Ne policijai turi skaudėti galva, kad vienu metu tuščiai uždaroma eismo juosta. Pavyzdys yra Herkaus Manto gatvė. Visuomenė sureagavo, socialiniame tinkle kilo pasipiktinimas. Mūsų pareigūnai nuvažiavo aiškintis situacijos", – kalbėjo A.Jankauskas.
Įsiutino: Herkaus Manto gatvėje atraminę sienelę susiruošę remontuoti rangovai pirmoje eismo juostoje jau išsidėliojo įspėjamuosius ženklus, bet pačių darbų dar nepradėjo. (Vytauto Liaudanskio nuotr.)
Miestiečių pasipiktinimas kilo dėl to, kad po geležinkelio viaduku rangovai apsitvėrė dalį eismo juostos Herkaus Manto gatvėje, tačiau darbų dar nepradėjo.
"Jie ruošiasi tvarkyti atraminę sienutę. Leidimai išduoti. Bet ar tikrai reikia uždarinėti gatvę piko metu, jei niekas nevyksta? Sutarėme, kad piko valandomis jie neuždarinės eismo juostos. Jei miestui tvarka nerūpi, gali ir policija pasidomėti. Bet čia juk ne mūsų darbas", – pastebėjo A.Jankauskas.
Tik erzina žmones
Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus aiškino, kad spūsčių mieste dvejus metus nebuvo.
"Žmonės atprato. Karantino metu miestas juk tuščias buvo. Vadinasi, vairuotojai budrumą prarado. Rugsėjo mėnesis visuomet sunkus būna dėl spūsčių", – patikino R.Mockus.
Dėl užtvertos Herkaus Manto gatvės R.Mockus taip pat kalbėjosi su rangovais.
"Ne vienoje vietoje, Sukilėlių gatvėje – taip pat. Užsitveria ir erzina žmones. Mes reikalaujame, kad užtvėrimai vyktų kuo trumpiau ir ne piko valandomis", – kalbėjo R.Mockus.
Naujausi komentarai