Pokyčių sulaukta tik po publikacijos portale.
Apie spūstis, kurios tęsdavosi iki Kauno gatvės vidurio, savivaldybės darbuotojai pripažino žinoję seniai, tačiau vis svarstė, ką daryti.
Įrengus naują šviesoforą, žalios spalvos signalas leisdavo vairuotojams pasukti iš Kauno gatvės į kairę, tuo pat metu sukantieji į dešinę, į Šilutės plentą, turėdavo be reikalo deginti degalus varikliuose.
Galbūt iš šio šviesoforo visi tikėjosi daugiau.
Šalia esančio Klaipėdos vyriausiojo policijos komisariato darbuotojai teikė siūlymą naikinti ne vieną dešimtį automobiliams stovėti skirtų vietų ir tą gatvės dalį paversti eismo juosta.
Reikalo ėmėsi ir savivaldybės Transporto skyrius. Tą kartą skyriaus vedėjas Rimantas Mockus tikino, kad šviesoforo darbą reikėtų tobulinti.
"Tai – faktas. Aš manyčiau, kad atsiradusi žalia sekcija viską išspręstų. Taip, sankryža veikia, bet korekcijos juk galimos. Pralaidumas šioje vietoje turi būti pagerintas. Galbūt iš šio šviesoforo visi tikėjosi daugiau. Paprastų žaliųjų rodyklių dabar nekabiname, reikia koreguoti šviesoforo reguliavimą. Mes visi norime, kad naujas daiktas veiktų gerai", – paaiškino R.Mockus.
Tokiam sprendimui įgyvendinti užteko savaitės. Penktadienį Kauno gatvės ir Šilutės plento sankryžoje buvo įrengta papildoma sekcija.
Savivaldybės pranešime teigiama, kad specialistai ir toliau stebės situaciją naujai įrengtoje šviesoforinėje sekcijoje ir, esant poreikiui, priims sprendinius, kurie pagerintų šviesoforinės sankryžos pralaidumą.
Naujausi komentarai