Kaip nurodo miesto savivaldybė, projekte numatytos zonos tiek greitam judėjimui norint pasiekti keltą, tiek ramiam poilsiui. Skveras taip pat bus pritaikytas dideliems poilsiautojų srautams.
„Siekiame užtikrinti, kad skveras tarnautų ne tik kaip patogi trasa keltui pasiekti, bet ir jauki vieta ilsėtis prie vandens, stebėti plaukiančius ir besišvartuojančius laivus. Tikimės, kad bus erdvė, kurią pamils ir klaipėdiečiai, ir miesto svečiai“, – sako Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Suprojektuotos lėto pasivaikščiojimo ir poilsio bei greito judėjimo zonos, tarp jų bus kuriama tanki, išilgai skvero eisianti želdinių juosta, joje vietomis numatomos kavinių, žaidimų erdvės.
Lėto pasivaikščiojimo ir poilsio zona numatoma arčiau vandens. Ši erdvė bus skirta poilsiui, netrukdomam judėjimui palei vandenį, laivų stebėjimui, patekimui į prisišvartavusius laivus.
Kitapus želdinių juostos – būsimojoje greito judėjimo erdvėje, suprojektuotas platus dviračių takas, kuris jungiasi į tarptautinę Eurovelo 13 trasą, atsisakoma motorizuoto transporto, taip pat suprojektuotas platus šaligatvis, užtikrinamos galimybės gaisrinio automobilio judėjimui.
Abi pusės susijungs erdvėje prie marių ties perkėla. Čia siūloma įrengti meninį akcentą iš akmens riedulių – Dancingiečių legendos interpretaciją.
Bendras tvarkomos teritorijos plotas – daugiau kaip 15 tūkst. kv. metrų. Šiaurinio rago atnaujinimo startas planuojamas antroje ateinančių metų pusėje. Projekto įgyvendinimui tikimasi pritraukti Europos Sąjungos lėšų, dalis vertės bus finansuojama ir savivaldybės biudžeto lėšomis.
Naujausi komentarai