Tokia perėja vadinama dviejų lygių pėsčiųjų perėja. Apie jos atsiradimą svarstoma jau ne vienerius metus.
Jeigu garsą sulaikančios sienelės būtų įrengtos taip, kaip to reikalauja taisyklės, Vitės kvartalo žmonės būtų turėję į parką pėdinti per Herkaus Manto gatvės viaduką, darydami didžiulį lankstą.
Todėl dalis sienelių liko nepastatyta, susitarta laukti, kol bus įrengta perėja.
Esminis kliuvinys jai atsirasti ilgą laiką buvo neatsakytas klausimas, kieno pinigais ji turi būti įrengta.
Biurokratinis mechanizmas pamažu, bet juda. Klaipėdos savivaldybės atstovai pranešė, kad jau rengiamasi pasirašyti bendradarbiavimo sutartį su bendrove „LTG Infra“ dėl dviejų lygių pėsčiųjų perėjos per geležinkelį įrengimo ties Pušyno gatve.
Būsimą susitarimą aptarinėjo miesto savivaldybės tarybos Finansų ir ekonomikos komitetas. Jo nariai nustebo supratę, kad bendradarbiavimo sutarties projekte – tik bendros frazės, kurios sunkiai suprantamos ir neinformatyvios.
Paprašyta, kad iki kitą savaitę vyksiančio miesto tarybos posėdžio projekto tekstas būtų pakoreguotas, nes tarybos nariai turi aiškiai suprasti, už ką ar prieš ką balsuos.
Kalbindami atsakingus savivaldybės darbuotojus komiteto nariai sužinojo, kad dalį šių darbų finansuos geležinkelininkai, o dalį – miesto savivaldybė. Jai teks sumokėti už perėjos prieigų darbus. „Lietuvos geležinkeliai“ mokės už po bėgiais esančią dalį.
Pagal preliminariąją sutartį, „LTG Infra“ įsipareigos siekti projektui reikalingų lėšų, ieškoti finansavimo šaltinio, parengti techninį darbo projektą, inicijuoti rangos darbų pirkimą, užtikrinti, kad darbai būtų atlikti laikantis techninio projekto bei įstatymuose numatytų reikalavimų.
Savivaldybė prisiims pareigą skirti lėšų ir prisidės ieškant reikalingo finansavimo šaltinio, be to, valdininkai atliks būtinus projektui įgyvendinti derinimus, kompensuos techninio darbo projekto parengimo išlaidų dalį, tenkančią savivaldybės sukurtam turtui.
„Apie tokio objekto reikalingumą kalbama jau ne vienerius metus, tačiau gyventojai iki šiol neturi galimybės saugiai pereiti geležinkelio bėgius. Mus jau pasiekė žinios, kad Susisiekimo ministerija planuoja skirti lėšų šiai perėjai įrengti, o bendradarbiavimo sutartis su „LTG Infra“ bus svarbus žingsnis siekiant įgyvendinti šį projektą ir patvirtinimas, kad nei geležinkelininkai, nei savivaldybė nesitraukia nuo ketinimų užtikrinti, kad perėja pagaliau būtų įrengta“, – teigė Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus.
Naujausi komentarai