Dėl nekokybiškų maisto produktų Klaipėdos valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba šį pusmetį skundus registravo kone kiekvieną darbo dieną. Tačiau jų pasitvirtino tik vos daugiau nei trečdalis.
Tarnyba, kuri kuruoja Klaipėdos miesto, rajono ir Neringos savivaldybių gyvūnų bei maisto kontrolę, per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 126 skundus, iš kurių pagrįsti – 44.
Dėl nekokybiško maisto skundėsi 106 piliečiai. Dar gauti ir 9 anoniminiai skundai, iš kurių 3 pasitvirtino.
„Skundžiamasi dėl maisto produktų kokybės, dėl saugos, dėl laikymo sąlygų, dėl pasibaigusio tinkamumo termino, dėl higienos“, – pasakojo Klaipėdos valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos viršininkas Antanas Bauža.
Per pirmą šių metų pusmetį sustabdyta 31 maisto įmonės veikla. Tarp jų – 18 kavinių, barų, restoranų, 9 prekybos įmonės, uostamiestyje uždaryta vienos mokyklos valgykla, 3 ūkininkams laikinai uždrausta prekiauti pienu.
„Didelis procentas skundų nepasitvirtina. Mes gi nebūname toje įstaigoje kaip tik tuo metu, kai žmogus kažką ne taip pamatė, pajuto, parašė skundą. Kai nuvažiuojame tikrinti, neretai žmogaus komentuojamos situacijos nerandame“, – situaciją komentavo A.Bauža.
Pasak veterinarijos tarnybos specialistų, ligų protrūkis dėl nekokybiško maisto šį pusmetį buvo tik vienas. Salmonelioze susirgo 3 žmonės. Pernai buvo gauti penki pranešimai dėl tokių protrūkių.
Lietuvoje per pirmąjį šių metų pusmetį buvo gauti ir ištirti 1 162 vartotojų skundai dėl nekokybiškų maisto produktų ar su maistu susijusių paslaugų. Lyginant su praėjusių metų pirmuoju pusmečiu, gauta 150 skundų mažiau ir padidėjo bendras skundų pagrįstumas.
Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba yra įdiegusi visą parą veikiančią nemokamą telefono liniją (8 800 40403), kuria registruoja žmonių nusiskundimus.
Naujausi komentarai