Pereiti į pagrindinį turinį

Uostamiesčio savivaldybę vertino pasyviai

2017-06-04 02:00

Klaipėdiečiai nebuvo aktyvūs, vertindami uostamiesčio savivaldybės darbą. Per tris mėnesius savo nuomonę išreiškė ir pasiūlymus pateikė vos keli šimtai interesantų.

Apklausa: klaipėdiečiai buvo kviečiami įvertinti, kaip savivaldybės darbuotojai teikia paslaugas interesantams.
Apklausa: klaipėdiečiai buvo kviečiami įvertinti, kaip savivaldybės darbuotojai teikia paslaugas interesantams. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Galėjo pildyti ir internetu

Pareikšti savo nuomonę apie savivaldybėje teikiamas paslaugas gyventojai galėjo nuo kovo 1 iki gegužės 31 d. Anketą siūlyta pildyti internetu arba Vieno langelio ir e. paslaugų poskyryje savivaldybės pastate Liepų g. 11.

Prašyta įvertinti, kaip savivaldybės darbuotojai teikia paslaugas gyventojams. Domėtasi, ar respondentas pakankamai informuotas apie savivaldybės darbo valandas, ar patogus priėmimo laikas.

Klausta, ar tenka ilgai laukti priėmimo pas specialistus. Išskirtas Vieno langelio ir e. paslaugų poskyris.

Anketos sudarytojai norėjo, kad respondentas įvertintų, ar priėmęs darbuotojas atidžiai išklausė, ar tiksliai atsakė į pateiktą klausimą, prašymą, pažymėtų, per kiek laiko sulaukė atsakymo.

Taip pat prašyta atsakyti, ar interesantas buvo informuotas apie veiksmus, kurių imtasi, sprendžiant jo klausimą. Taip pat klausimo ar prašymo, dėl kurio kreiptasi, sritį.

Pasigedo didesnio aktyvumo

Per tris mėnesius anketą užpildė 190 respondentų. Iš jų 117 – popierinę, 73 – internetu. Keista tai, kad daugiau anketų užpildyta raštu, o ne internetu, nors žmonės juo naudojasi plačiai.

Klaipėdos savivaldybės Informavimo ir e. paslaugų skyriaus vedėja Vilija Venckutė-Palaitienė tvirtino, kad gyventojai apklausoje dalyvavo gana pasyviai.

"Laukiantiesiems priėmimo Vieno langelio ir e. paslaugų poskyryje užpildyti anketą siūlė net studentė, tačiau norinčiųjų nebuvo daug", – komentavo vedėja.

V.Venckutė-Palaitienė atkreipė dėmesį, kad ir seniūnaičių rinkimai parodė gyventojų pasyvumą, sprendžiant viešuosius klausimus. Iš 55 buvo išrinkta vos 13.

"Norėtųsi, kad miestiečiai aktyviai išsakytų savo nuomonę viešaisiais klausimais", – teigė vedėja.

Pasak V.Venckutės-Palaitienės, sunku pasakyti, kodėl žmonės yra vangūs. Aišku tiek, kad šiais laikais visi skuba.

"Gal nėra ne tik noro, bet ir laiko. Kiekvienas, matyt, įvertina pagal naudingumo prizmę, ar atsipirks sugaištas laikas. Matyt, šiais laikais žmonės turi kitų, svarbesnių užsiėmimų, nei dalyvauti sprendžiant viešuosius klausimus. Tai šiuo metu žmonėms neaktualu", – svarstė vedėja.

Sulaukia racionalių siūlymų

Anot V.Venckutės-Palaitienės, gyventojų pastebėjimai, pateikta informacija nenueis veltui. Ji analizuojama, vertinama. Išvados ir pasiūlymai bus nusiųsti savivaldybės administracijos direktoriui, pagal juos bus bandoma keisti tam tikrus dalykus.

Atsižvelgiant į gyventojų pastebėjimus, išsakytus ankstesnių apklausų metu, buvo pakoreguotas gyventojų aptarnavimo laikas, pradėti skelbti aptarnavimo grafikai, kita reikiama informacija.

"Kartais žmonės pageidauja paprastų dalykų ir juos nesudėtinga įgyvendinti", – komentavo vedėja.

V.Venckutė-Palaitienė neslėpė, kad pasitaiko atvejų, kai žmonėms pagelbėti ir nepavyksta. Taip pat matoma, kad interesantai, kurie sulaukė neigiamo atsakymo į savo prašymą, neretai neigiamai įvertina ir darbuotojų darbą.

"Nepaisant psichologinio nusiteikimo, sulaukiame tikrai naudingų pasiūlymų. Kartais gali nepajusti, ką galima pakeisti, kol patenki į tam tikrą situaciją, o žmonės parašo", – komentavo vedėja.

Uostamiesčio savivaldybė kasmet organizuoja apklausas, kurių metu interesantų prašoma įvertinti teikiamas paslaugas. Tai daroma savo jėgomis. Nenorima išlaidauti ir pirkti tokios paslaugos.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų