Aiškinasi aplinkybes
Policijos pareigūnai pirmadienį pirmąjį pranešimą apie eismo įvykį gavo iš Priekulės aplinkkelio.
Nelaimė fiksuota 14 val. 26 min. Motociklas "Suzuki" atsimušė į kairėn sukusį sunkiasvorį transportą.
Klaipėdos rajono Priekulės II kaimo ribose, pirminiais duomenimis, motociklas "Suzuki", kurį vairavo 1966 m. gimęs vyras, atsitrenkė į sunkvežimį MAN, kurį vairavo 1993 m. gimęs vyras.
Dėl patirtų sužalojimų motociklo vairuotojas gydomas ligoninėje.
Socialiniame tinkle vairuotojai kėlė klausimą dėl nelaimės aplinkybių – esą ne sankryžoje sukęs sunkiasvoris transportas turėjo praleisti lenkiantį motociklininką.
Tačiau nėra aišku, kokiu greičiu važiavo motociklas ir ar tikrai tame kelio ruože nėra ženklų, draudžiančių lenkti.
Kelių eismo taisyklės byloja, kad sukdamas į kairę, apsisukdamas ne sankryžoje vairuotojas privalo duoti kelią priešinga kryptimi, tiesiai arba į dešinę važiuojančioms transporto priemonėms, o kur leidžiama lenkti – ir lenkiančioms transporto priemonėms.
"Ne sankryžoje į kelio kairėje esančią teritoriją išsukantis vairuotojas privalo įsitikinti, kad jo niekas nelenkia. Tačiau tas, kas važiuoja iš galo, negali lenkti, jei mato, kad vairuotojas rodo kairį posūkį. Reikia nustatyti, kas kur tuo momentu buvo. Į kokią sunkvežimio dalį atsitrenkė vairuotojas? Kol kas tai spėlionės. Ekspertai atsakys į visus klausimus", – pastebėjo Klaipėdos Kelių policijos tarnybos Administracinės veiklos ir eismo įvykių tyrimo skyriaus viršininkas Aurelijus Jankauskas.
Ekspertai atsakys į visus klausimus.
Nepraleido sunkvežimio
Antras skaudus įvykis nutiko pirmadienį Palangos plente, ties sankryža su Darbėnų keliu.
Ties posūkiu į Darbėnus automobilis "Toyota Yaris", vairuojamas 1957 m. gimusio vyro, išvažiuodamas iš šalutinio kelio, nepraleido ir susidūrė su pagrindiniu keliu važiuojančiu krovininiu automobiliu "Mercedes Benz" su priekaba "Krone".
Sunkvežimį vairavo 1960 m. gimęs vyras. Per eismo įvykį žuvo automobiliu "Toyota Yaris" važiavusi keleivė, gimusi 1963 m., sužalotas automobilio vairuotojas, kuris paguldytas į ligoninę.
Šiame kelyje nuo 2015 m., kai buvo pastatytas vadinamasis Palangos aplinkkelis, iš viso nukentėjo du žmonės, du žmonės žuvo, fiksuoti trys įskaitiniai eismo įvykiai.
"2021 m. sausio 11 d. avarijoje šioje sankryžoje žuvo vairuotojas. Situacija buvo panaši, kaip ir pirmadienio avarijos. Šių metų vasarą avarijoje buvo sužeisti du žmonės. Pirmadienio avarijoje žuvo keleivė", – priminė A.Jankauskas.
Nori žiedinės sankryžos
Vairuotojai kėlė versiją, kad ši sankryža nebūtų tokia avaringa, jei čia būtų žiedinė sankryža.
"Panaši situacija yra ir ties išsukimu į Šventąją, ten taip pat daug įvykių. Bet kai tik pajudiname vieną sankryžą, kyla klausimai dėl kitų. Šiuo atveju nebuvo paisyta "Stop" ženklo. Dauguma avarijų nutinka dėl neatidumo išvažiuojant į pagrindinį kelią. O žiedinę sankryžą buvo numatyta čia įrengti, prasidėjus projektavimo darbams, minties, matyt, buvo atsisakyta", – prisiminė A.Jankauskas.
Policijos pareigūnai vis dėlto prašys Lietuvos automobilių kelių direkcijos išanalizuoti šios sankryžos avaringumo priežastis dar kartą ir taikyti papildomas eismo saugumo priemones.
"Aš nežinau, kaip reikia nematyti ženklų, nejausti kalnelių, nesuprasti, kam skirtos vairuotojų dėmesį turinčios atkreipti iškilios juostos, kurios sudrebina visą automobilį? Gal kažkas nesustoja prie ženklo? Neįsitikinama, kad saugu kirsti sankryžą. O tai yra dažniausios avarijų priežastys", – svarstė A.Jankauskas.
Tapote įvykio liudininku, užfiksavote įvykį? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai