Kelyje Dovilai–Jakai, ties miškeliu šalia karjerų, į griovį nuvažiavo visureigis „Jeep“. Kelias buvo toks slidus, kad mašina vertėsi ant stogo.
Mašinos savininkas Nerijus tikino, kad avarija dar laimingai baigėsi. Mašina drausta „Kasko“ draudimu, viliasi, kad išskirtinį automobilį pavyks sutaisyti.
„Šiame kelyje mažiausiai trys avarijos nutiko. Man kyla klausimas – kodėl kelininkai taupo žmonių turto ir gyvybių sąskaita?“ – retoriškai klausė vairuotojas.
Kai pro šalį važiavę vairuotojai mėgino pagelbėti visureigio savininkui, tuo metu šioje vietoje dar nebuvo kitų avarijų.
Tačiau už dešimties minučių kiek tolėliau į griovį nulėkė kita mašina.
Raudonos spalvos džipą, atsidūrusį griovyje, turėjo matyti pro šalį važiavęs „Toyota“ automobilio ekipažas.
Mašina judėjo Dovilų link ir posūkyje taip pat nulėkė nuo kelio.
„Kai išvydau „Toyota“ automobilį, mėginau pristabdyti, bet pajutau, kad mašina čiuožia. Vos vos judėdamas pravažiavau tą ruožą. Neįtikėtina, bet tuo metu buvo du laipsniai šilumos“, – pasakojo pirmadienio rytą tuo pačiu keliu važiavęs vairuotojas.
Dar vienas automobilis į griovį nuskriejo Nemirsetos kelyje.
Čia taip pat vairuotojai pastebėjo, kad kelio danga itin slidi, nors vyravo teigiama temperatūra.
Specialistai įspėja, kad ten, kur susidaro juodojo ledo ruožas, asfaltas būna tamsesnis nei įprasta kelio dangos spalva.
Vienas patarimų, kuris padeda nustatyti, ar yra juodojo ledo: verta atidžiai stebėti priekyje važiuojančių automobilių padangas. Jeigu kelio paviršius blizgus, tačiau nuo padangų tyška vanduo, vadinasi, yra tikimybė, kad juodojo ledo nėra. Tai reiškia, kad kelias iš tiesų yra šlapias.
Tačiau pajutus, kad automobilio vairas yra tarsi atsilaisvinęs, vertėtų sumažinti greitį, nes yra didelė tikimybė, kad kelias labai slidus.
Instruktoriai tokiu atveju pataria, kaip reikėtų stabdyti. Reikia stengtis sumažinti greitį ir stabdyti varikliu, t. y. palikti įjungtą pavarą ir patraukti koją nuo akceleratoriaus pedalo. Ypač svarbu laikyti vairą tiesiai.
Kartais apie pavojų įspėja ir pastebimai lengvesnis ratų riedėjimas. Dažniausiai riedėjimą galima girdėti ar jausti, tačiau užvažiavus ant juodojo ledo, transporto priemonė pradeda tyliau ir lengviau riedėti, nes prarandamas sukibimas su kelio danga.
Tapote įvykio liudininku, užfiksavote įvykį? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai