Įspėjančios žinutės atkeliavo į SEB klientų mobiliuosius telefonus, deja, Greta į sukčių spąstus pateko dar prieš šį banko perspėjimą. Moteris pasakoja gavusi žinutę, kurią jai atsiuntė SEB bankas, tame pačiame susirašinėjime buvo matyti ir kitos anksčiau banko siųstos žinutės, tad moteris sako nieko neįtarusi.
„Žinutės turinys mane nustebino, kad jūs sukūrėte paskyrą, ar tikrai, jeigu taip, tai patvirtinkite ir pasitikslinkite nuorodą, ir aš, aišku, ją paspaudžiau“, – žurnalistams pasakojo moteris.
Paspaudusi nuorodą Greta pateko į tariamą banko puslapį.
„Viskas atrodė absoliučiai identiškai, paprašė pasirinkti būdą, kuriuo aš prisijungsiu, pasirinkau, tada vieną kodą, kitą, ir kai atsidarė „Smart ID“ programėlė, manęs paprašė vieną kartą surinkti PIN kodą ir kažkodėl paprašė antro karto, kas mane nustebino, nes iki tol niekada taip nebūdavo“, – apie sukčių bandymą apgauti kalbėjo pašnekovė.
Netrukus moteris suprato, kad kažkas ne taip.
Plačiau – reportaže:
Naujausi komentarai