Nauja šokolado "Cadbury" reklama įsiutino supermodelį Naomi Campbell.
Kompanija "Cadbury" neseniai pradėjo reklaminę kampaniją, kurios šūkis - "Pasitrauk, Naomi, mieste atsirado nauja deivė".
39-erių supermodelis sukritikavo šią reklamą ne tik dėl jos vardo panaudojimo. Anot N.Campbell, tai juodaodžius žmones įžeidžianti reklama, tad ji esą imsis visų priemonių, kad reklaminė kampanija būtų sustabdyta.
"Esu šokiruota. Nemalonu būti lyginamai su šokoladu. Tai žeidžia ne tik mane, bet ir visas juodaodes moteris ir visus juodaodžius žmones. Nesuprantu tokio humoro. Jaučiuosi įžeista ir įskaudinta", - laikraščiui "Independent" sakė supermodelis.
Kovoje prieš "Cadbury" N.Campbell jau užsitikrino aktyvistų grupės "The Operation Black Vote (OBV)" palaikymą. Pasak grupės atstovų, "Cadbury" turėtų išplatinti viešą atsiprašymą, nes "rasizmas prasideda dar smėlio dėžėje, kur juodaodžiai vaikai vadinami "šokolado plytelėmis".
Pranešama, kad po kilusio skandalo "Cadbury" nusprendė pašalinti reklaminius plakatus. Kompanijos atstovai pripažino nenorėję nieko įžeisti, tai esą tebuvęs lengvabūdiškas poelgis.
Naujausi komentarai