„Artėjant gražiausioms metų šventėms, tęsiame dėkingumo, augimo ir buvimo kartu istoriją, kurią pasakojome visus metus. Siekiame atskleisti, kad augant ir keičiantis kai kurie maži, bet labai svarbūs šventės akcentai, lieka nepakitę. Taip pat džiaugiamės galėdami būti šių svarbių tradicijų dalimi ir kaip kasmet, šv. Kalėdų laikotarpiui rengiamės itin kruopščiai, kad mūsų klientai rastų viską, ko tik jiems galėtų prireikti“, – komentuoja „Maximos“ generalinė direktorė Kristina Meidė.
Pasak jos, dėkingumą tiems, kurie „Maximai“ yra itin svarbūs, bendrovė reiškė visus šiuos metus. Kampanija „Lietuva, ačiū!“ „Maxima“ dėkojo klientams, kurie kartu su valstybe ir čia įkurtu verslu augo nuo pat šalies nepriklausomybės. Vykdydama kampaniją „Skanaus, Lietuva“ įmonė reiškė padėką savo darbuotojams, kasdien padedantiems suruošti stalą, prie kurio sėda visa Lietuva.
Nors žiemos pakito, tačiau Kalėdos man vis tiek kvepia sniegu ir mandarinais.
Šv. Kalėdoms skirtame vaizdo klipe pasakojama augančios mergaitės istorija. Klipo herojė augo ir keitėsi, kito ir jos šventės. Tačiau nuo pat vaikystės jos šv. Kalėdas lydėjo asmeninis simbolis, želė desertas, įkūnijantis visa, kas šiai mergaitei žiemos šventėse gražiausia ir geriausia. Todėl per šių metų „Kalėdų Kalėdas“ prekybos tinklas kviečia kiekvieną prisiminti svarbius asmeninius ritualus ir simbolius, paverčiančius šventes ypatingomis. Bendrovė skleidžia žinią: „Kaip šitiek metų vėl, tegul geriausia kartojasi“, o reklamos klipe skamba specialiai kampanijai sukurta daina „Geros žiemos“. Dainai žodžius sukūrė M. Mikutavičius, muzikos autoriai – M. Mikutavičius ir Martynas Kuliavas.
„Kalėdos man yra gražiausia metų šventė, pilna džiaugsmo akimirkų ir vaikystės prisiminimų. Nors žiemos pakito, tačiau Kalėdos man vis tiek kvepia sniegu ir mandarinais. Tai metas, kai sieloje tarsi palengvėja, norisi pamiršti kasdienes bėdas ir norisi, kad visi aplink jaustųsi taip pat. Per Kalėdas, rodos, niekas neturi jaustis vienišas. Ir liūdna, kai kas nors taip jaučiasi. Tad svarbu nelikti nuošalyje – neleiskite, kad šventė praeitų pro šalį ir jūsų nepastebėtų“, – ragina į „Maximos“ kampaniją įsitraukęs M. Mikutavičius.
Pasak atlikėjo, jo šeima laikosi papročio palikti nenukraustytą Kūčių stalą, kad stebuklingą naktį namus aplankančios dvasios ir mirusiųjų vėlės pajustų svetingumą ir ryšį. „Jeigu Kūčias sutinkame mano tėvų namuose, mama visada po staltiese padeda šieno – šią tradiciją prisimenu dar nuo vaikystės kaime laikų“, – atskleidžia M. Mikutavičius.
„Maximos“ kalėdinio klipo režisierius Vytautas Chlebinskas teigia, kad maži Kalėdų ritualai – tai, kas visada išlieka mūsų prisiminimuose ir sukelia gerų emocijų. „Kalėdinis laikotarpis yra puikus metas pažvelgti atgal ir prisiminti, kas geriausia ir kartojasi kasmet, nuo pat vaikystės“, – sako V. Chlebinskas. Pasak jo, savo pasakojimu kūrėjai žiūrovams tarsi užduoda klausimą: „O kas yra jūsų kalėdinio džiaugsmo receptas?“
„Maximos“ generalinė direktorė K. Meidė atkreipia dėmesį, kad prekybos tinklas tęsia ir puoselėja tradiciją įvaizdines kampanijas papuošti gražiomis lietuviškomis melodijomis: pavasarį susitikti kieme kvietė daina „Pavasaris gimtinėje“, o saulėtą vasarą per kampaniją skambėjo Mikalojaus Noviko „Gera“.
„Komunikacijos braižą atnaujinome prieš metus, kai prieš Kalėdas startavome su gražia istorija, kurios ašis buvo Jazzu daina „Apie tave“ – sulaukėme daug dėmesio ir teigiamų atsiliepimų. Tai įkvėpė mus sutelkti čia, Lietuvoje, dirbančius talentus ir kartu dalytis mums visiems svarbiomis istorijomis bei patirtimis“, – teigia K. Meidė.
Pernykštei „Maximos“ kampanijai „Kalėdų Kalėdos“ „Password 2019“ apdovanojimuose atiteko efektyviausios įvaizdinės rinkodaros kampanijos titulas.
Naujausi komentarai