Papildo programą
"Šis projektas jau ne pirmus metus yra numeris vienas Lietuvoje, o jo žiūrimumo reitingai tokie, kad visoms kitoms programoms ir laidoms tolokai iki "X Faktoriaus". Vadinasi, mus didžiulė auditorija stebi ir televizijos ekranuose, ir internete. Jaunesnioji auditorija aktyviai naudojasi interneto galimybėmis ir visais socialiniais tinklais. Tie, kurie mažiau domisi naujausiomis technologijomis, viską stebi televizijoje", – pasakojo Samas.
Anot jo, televizija turi labai aiškų formatą, pasakojantį, kas iš tikrųjų vyksta "X Faktoriuje", o visos smulkmenos ir įdomūs faktai lieka už televizoriaus ekrano – viskas paprasčiausiai netelpa į laidos rėmus.
"Internete, socialiniuose tinkluose yra daug informacijos apie dalyvius, ir šiaip smagių dalykų. Normalu, kad internetas papildo visą programą, kurią mato televizijos žiūrovai. Internetas skirtas tiems, kuriems neužtenka tik televizijos. O tokių "X Faktoriaus" gerbėjų dabar – dauguma", – tendencijas pastebėjo projekto prodiuseris.
Internetas skirtas tiems, kuriems neužtenka tik televizijos. O tokių "X Faktoriaus" gerbėjų dabar – dauguma.
Pasak Samo, internete yra visko – stiliaus smulkmenų, dalyvių istorijų, nuotaikų, kaip jie jaučiasi po laidos ar bet kuriuo kitu metu. "Labai svarbu, kad dalyviai ar žiūrovai dalijasi jausmais, kuriuos sukelia laida. Tos reakcijos, kurių laidos metu nepamatysi, yra labai įdomios. Palaikymas, ginčai dėl ko nors, kitos detalės. Tos emocijos, kurios lieka po laidos, išsilieja internete", – neabejojo jis.
Neoficialūs pokalbiai
"Power Hit Radio" laidų vedėjas Vaidas Leliuga per "X Faktoriaus" tiesioginius eterius ves reklamines pertraukėles, kurias galima matyti per TV3 Play. Jis neabejoja – projektą stebėti interneto televizijoje išties verta. "Mes visą laiką kalbame su projekto teisėjais, dalyviais, veikiame įdomius dalykus. Aš visada sakau: jeigu jums įdomios detalės, keliaukite į TV3 Play", – šyptelėjo Vaidas.
Jis atkreipė dėmesį, kad tada su teisėjais bendraujama visiškai neoficialiai, priešingai nei televizijos ekrane. "Klausiame klausimų, kurių galbūt niekas nedrįsta klausti. Taip pat pateikiame tuos klausimus, kurie feisbuke kyla žiūrovams. Bendraujame ir su dalyviais, mezgasi linksmi, neoficialūs ir neįpareigojantys pokalbiai", – interneto televizijos privalumus vardijo V. Leliuga.
Pasak Vaido, ypač jauni žmonės seka TV3 Play. Studentams, kuriems kompiuteris yra pagrindinis informacijos šaltinis ir kurie neturi televizorių namuose, interneto televizija yra puiki alternatyva.
Tiki vaikinais
Vasarą V.Leliuga kartu su televizijos laidų vedėju Mindaugu Rainiu vedė interneto laidą "Vasara su "X Faktoriumi". "Su Mindaugu buvo labai smagu darbuotis. Jis turi daug patirties, daugiau nei aš, todėl man tai buvo puiki galimybė iš jo daug ko išmokti, o aš į viską žiūriu šviežiomis akimis, tai ir jis galbūt gali ko nors iš manęs išmokti. Buvo malonu dar kartą susitikti su dalyviais, kuriuos pažinojau ir kuriuos sutikau pirmą kartą", – pasakojo jis.
Laidose jos vedėjai susitiko su buvusiais "X Faktoriaus" dalyviais ir nugalėtojais: Monika Pundziūte, Igle, Tomu, "Queens of Roses" ir kitais ryškiausiais dalyviais. "Taip pat kalbėjomės ir su visais teisėjais ne tik apie šių metų "X Faktoriaus" projektą, bet ir visus praėjusius projekto metus, dalyvius, kuo jie buvo ryškūs, svarstėme, kodėl jau penktus metus "X Faktorius" yra populiariausias projektas Lietuvoje", – dalijosi prisiminimais V.Leliuga.
Vaidas atskleidė, kad šiemet jam neįprastai stiprūs atrodo projekto dalyviai vaikinai, nes, kaip pats teigė, kiekvienais metais geriausiai pasirodydavo merginos. "Nesakau, kad šiemet jos nestiprios, bet tikrai yra vaikinų, už kuriuos sergu. Ir grupės jau pirmose atrankose man tikrai labai labai patiko. Šiemet tikiuosi išties puikių rezultatų", – optimistiškai nusiteikęs V.Leliuga.
Naujausi komentarai