Kaip pranešė Švietimo, mokslo ir sporto ministerija (ŠMSM), naujoji vadovė išrikinta penkerių metų kadencijai.
„Vadovauti Lietuvos įtraukties švietimo centrui – labai atsakinga ir labai įdomi pozicija. Linkiu geros darbo pradžios, o jeigu reikės, mes visi padėsime“, – pranešime cituojama švietimo, mokslo ir sporto ministrė Jurgita Šiugždinienė.
Pasak jos, naujai vadovei keliami dideli lūkesčiai užtikrinti praktinę pagalbą mokykloms įgyvendinant įtraukųjį ugdymą.
S. Valantiejienė buvo išrinkta iš trijų pretendentų. Į atrankos komisiją įėjo ŠMSM atstovai, Lietuvos mokyklų vadovų asociacijos, socialinių partnerių atstovai.
„Įtraukusis ugdymas yra prigimtinė žmogaus teisė, o švietimo įstaigos privalo remtis socialinio teisingumo principu, kuris numato, jog visi vaikai turi teisę į kokybišką ir jų poreikius atitinkantį ugdymą. Centro komanda padės pasiekti, kad įtraukusis ugdymas taptų visiškai integralia kiekvienos švietimo įstaigos veiklos dalimi. Kursime švietimo inovacijas, jas palaikysime, teiksime kokybišką ir veiksmingą pagalbą mokykloms“, – teigia naujoji vadovė.
Anot ministerijos, S. Valantiejienė turės parengti centro veiklos strategiją, įgyvendinti infrastruktūros atnaujinimo projektą, dviejų metų perspektyvoje išplėtoti centro veiklas, suburti komandą.
Numatyta, kad Lietuvos įtraukties švietime centre per dvejus metus galėtų būti įdarbinta iki 50 švietimo pagalbos specialistų, jų skaičius per penkerius metus galėtų padvigubėti iki 100.
Sausio 1 dieną įsteigtas Lietuvos įtraukties švietime centras siūlys diegti įtraukiojo ugdymo inovacijas, teiks metodinę pagalbą mokykloms. Centro darbuotojams pavesta analizuoti ir sisteminti informaciją apie įtraukiojo ugdymo naujoves, ieškoti tinkamų ugdymo ir specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo metodikų, pritaikyti jas naudoti Lietuvoje.
Numatyta, kad centro darbuotojai teiks metodinę pagalbą savivaldybių pedagoginių psichologinių tarnybų, švietimo pagalbos tarnybų, regioninių specialiojo ugdymo centrų specialistams, parengs metodinę medžiagą dėl mokyklų aplinkos ir ugdymo pritaikymo įvairių ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, teiks kitus įtraukųjį ugdymą gerinančius sprendimus ir padės mokykloms juos įgyvendinti.
S. Valantiejienė – socialinė pedagogė, metodinių leidinių ir mokslinių publikacijų autorė, pirmosios lietuviškos psichoaktyvių medžiagų vartojimo prevencinės programos „Savu keliu“ idėjos autorė, ji yra įgijusi socialinių mokslų magistro laipsnį, socialinio darbuotojo, taip pat pradinių klasių ir dailės mokytojos kvalifikaciją.
Naujausi komentarai