Tam pasirašytas memorandumas, kuriame numatytos taisyklės, kaip nuo šiol bus žymima reklama, specialusis projektas ir pranešimai spaudai.
IŽA pirmininkė Lina Bušinskaitė tikisi, kad susitarimas suteiks daugiau aiškumo ne tik interneto žiniasklaidos bendruomenei, bet ir partneriams iš verslo, viešojo ir nevyriausybinio sektorių.
„Juk kuo daugiau aiškumo ir atvirumo, tuo bus lengviau apsispręsti ir dėl partnerystės formų“, – sako L. Bušinskaitė.
Pasak jos, su šiomis naujovėmis bus supažindinta verslo bendruomenė ir viešasis sektorius, kurie kreipiasi į naujienų portalus, siekdami įsigyti informacijos sklaidos paslaugas, įgyvendinti komunikacijos projektus.
Pagal susitarimą, naujienų portaluose reklamos ženklu bus žymimas turinys (straipsnis, vaizdo siužetas, laida, įrašai socialiniuose tinkluose), kuris yra inicijuotas užsakovo, su juo suderintas ir už kurį klientas apmoka.
Ženklu „Specialusis projektas“ bus žymimas projekto rėmėjo remiamas ar inicijuotas (pateikiant tematikos, tematikos krypties pasiūlymą) socialinio, kultūrinio, šviečiamojo pobūdžio turinys. Tokį turinį, nepriklausomai nuo iniciatoriaus, vadovaudamiesi žurnalistiniais principais ir žurnalistų etikos kodeksu, kurs viešosios informacijos rengėjo autoriai. Turinys nebus derinamas su projekto rėmėju ir pažymimas teksto viduje nurodant šaltinį – „Specialusis projektas“ ir užsakovą.
Kaip pranešimai spaudai bus žymimi komunikacijos specialistų ir viešųjų ryšių agentūrų platinami pranešimai žiniasklaidai apie aktualijas, kurias redakcijos savo nuožiūra nusprendžia publikuoti atitinkamose rubrikose. Už redakcijų atrinktų pranešimų publikavimą nėra mokama naujienų portalams, jie publikuojami nemokamai, prie teksto nurodant, kas platina pranešimus spaudai.
Naujausi komentarai