Pereiti į pagrindinį turinį

Panika dėl iš Vilniaus skridusio lėktuvo: skrydžio metu pasirodė dūmai?

2018-10-30 08:48

Pirmadienio vėlų vakarą Londone gyvenantys tautiečiai buvo apimti panikos. Virtualioje erdvėje jie dalijosi savo nuogąstavimais. 

Pirmadienį prieš vidurnaktį socialiniame tinkle "Facebook" sukurtoje grupėje "Rytų Londono Lietuviai" pradėjo plisti įrašai apie oro linijų kompanijos "Wizz Air" lėktuvo nesėkmingą skrydį.

"Iš Vilniaus į Londono Lutono oro uostą skridęs lėktuvas užsidegė ir avariniu būdu buvo nutupdytas Berlyno oro uoste. "Wizz Air" neteikia jokios informacijos", – rašė internautas Mindaugas. 

Birutė tikino, kad lėktuve pasirodė dūmų ir teigė girdėjusi, kad keleiviams teks oro uoste laukti bent iki ryto.

"Mano dukra skrido šiuo lėktuvu. Jie išlaipinti Berlyno oro uoste, daugiau niekas neaišku. Laukiu iš jos žinių", – antrino Liuda. Ją papildė Mindaugas. "Žmona su keturmete dukra skrido, tačiau tik likus 5 minutėms iki avarinio nusileidimo pranešė per mikrofonus, jog bus leidžiamasi. Nutūpus sulėkė gaisrinės, medikai. Oro uostas buvo uždarytas, visi žmonės suvaryti į vieną salę. Niekas nedirba – tipo darykite, ką norite. Numetė kaip kokius šunis", – su išgąsčiu rašė Mindaugas. Vaineta išsigandusius artimuosius ramino, kad lėktuvas nedegė.

"Twitter" nuotr.

"Pažįstami juo skrido, nusileido saugiai. Laukia visi informacijos apie kelionės tęsinį. Viskas gerai: žmonės tik šiek tiek buvo puolę į paniką,  gelbėjimosi liemenes jau buvo užsidėję", – rašė Vaineta.

Internautai tikino, kad vokiečių oro uosto darbuotojai pasiūlė keleiviams patiems nusipirkti naujus bilietus ir skristi namo su kitomis oro linijų bendrovėmis.

"Facebook" nuotr.

Portalui "Wizz Air" atstovai patvirtino žinią apie kilusius keblumus. Anot jų, "Wizz Air" orlaivis, spalio 29 dieną skridęs iš Vilniaus į Londono Lutono oro uostą (skrydžio nr. W6 8005), nusileido Berlyno Tegelio oro uoste dėl nenumatytų techninių nesklandumų, atsiradusių skrydžio metu.

"Atlikta privaloma orlaivio techninė apžiūra. Kad sumažintų vėlavimą, bendrovė nusprendė vykdyti skrydį iš Berlyno į Londono Lutono oro uostą su kitu orlaiviu spalio 30 dieną. Visiems skrydžio keleiviams buvo suteikti maisto kuponai bei apgyvendinimas viešbutyje, kaip numato ES bei "Wizz Air" reglamentai", – rašoma portalui siųstame laiške.

Anot bendrovės atstovės, remiantis aviakompanijos politika bei ES teisės aktais, didžiajai daliai keleivių buvo suteiktas apgyvendinimas viešbutyje, o likusių keleivių paprašyta apgyvendinimu pasirūpinti patiems. "Keleivių išlaidos (viešbutis/apgyvendinimas, maistas ir kt.), susijusios su skrydžio atidėjimu, bus kompensuotos iki logiškai pagrįstos sumos pagal pateiktas atitinkamas sąskaitas faktūras. Šio skrydžio keleiviams taip pat buvo pasiūlyta skrydžio alternatyva, visiškas pinigų grąžinimas arba 120 proc. sumokėtos sumos sugrąžinimas į jų „Wizz Air“ sąskaitas," – rašoma bendrovės pranešime.

Keleiviai savo prašymą ar skundą gali pateikti Wizzair.com svetainėje: https://wizzair.com/lt-lt/informacija-ir-paslaugos/padekos-ir-skundai/#/.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų