Pereiti į pagrindinį turinį

Valstybės atkūrimo šimtmetį Lietuva pasitiks su nauju įvaizdžiu

2016-04-21 14:35
LRT

2018 m. nepriklausomybės šimtmetį minėsianti Lietuva šventę komunikuos spalvingai, moderniai, žvelgdama į ateitį. Valstybės atkūrimo šimtmečio proga Lietuva pasipuošė nauju logotipu, ženkline sistema, atnaujintu oficialiu šalies interneto puslapiu. Šventinė simbolika yra viešai prieinama ir nemokama.

Organizatorių nuotr.

Šventės ženklinimo sistemą sukūrė komunikacijos agentūra „New!“. Naujas dizainas persikėlė į oficialią šalies svetainę. Sprendimai išsamiai pristatomi tam sukurtame vaizdo klipe.

 

Vizualinio identiteto autorės, komunikacijos agentūros „New!“ kūrybos vadovas Tomas Ramanauskas sako, kad Lietuva šią ypatingą progą turi švęsti aukštai iškėlusi galvą ir pasipuošusi ženklu, kuris yra pasaulinių tendencijų priešaky, rodantis kokia ambicinga yra šalis.

„Tokio masto dizaino projektas, susijęs su valstybe, dar nebuvo kurtas. Valstybiniai projektai dažniausiai pasibaigdavo logotipu, kurį vėliau būdavo sunku įkalbėti naudotis. Ne tiek dėl jų grafinės išraiškos, kiek dėl patogios prieigos nebuvimo, neaiškių naudojimo taisyklių. Mes stengėmės, kad viskas būtų paprasta ir suprantama. Ženklas ne tik lengvai naudojamas, bet ir prieinamas visiems iki vieno, nuo institucijų iki piliečių – nemokamas. Jis taip pat nieko nekainavo ir valstybei“ , – pasakojo T. Ramanauskas.

Kaip rašoma pranešime spaudai, prie pusmetį trukusio projekto dirbo 7 žmonių komanda, kartu dirbusių 480 valandų. Projektui labai padėjo partneriai, „Kitoks.com“, rūpinęsi svetainės programavimu, bei Lietuvos fotografijomis pasidalinę „We Love Lithuania“.

„Pasaulinis ženklodaros guru Wally Olinsas yra pripažinęs – sunkiausia užduotis, su kuria gali susidurti dizaineris, tai sukurti prekės ženklą tautai. Tuo įsitikinome ir patys, kai ėmėmės labai kompleksiško ir itin jautraus projekto. Siekėme sukurti tai, kas gali lengvai skleistis, ką galima panaudoti ne tik oficialiu lygmeniu, bet ir asmeniškai – ant marškinėlių, ženkliuko, ofiso ar restorano durų, ar bet kur, kur tik norisi parodyti, kad didžiuojamės savo šalimi“, – sako T. Ramanauskas.

Idėjos autorius pabrėžia, kad šis projektas neapsiribojo tik logotipo kūryba, bet išsiplėtė į visą vizualinės komunikacijos sistemą. Ženklas pradėtas kurti nuo žodžio „Lietuva“ raidžių, kurioms tampa pagrindu, formuojančiu bet kurį vizualinį šventės elementą – nuo logotipo iki ikonografijos, viskas sukurta iš valstybės pavadinimo. Ženklinimo sistemoje – penkios spalvos: nacionalinės vėliavos įkvėptos geltona, žalia, raudona, ir pagalbinės, pilka ir juoda.

Kuriant naują Lietuvos vizualinį identitetą, agentūra siekė sustiprinti ir formuoti modernios,  kūrybingos valstybės įvaizdį. 2018 m. Lietuva minės atkurtos valstybės 100 metų jubiliejų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų